Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 29.03.2024 @ 0:39:45

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 27.03.2004 @ 1:53:26 
Offline
Bloede Blath aen Laeke Dhromchla

Rejestracja: 17.10.2002 @ 11:59:59
Posty: 13943
Lokalizacja: ze stajenki
Kurcze, to prawie jak przygotowania do wypasionego seksu :)))))

_________________
ggadem lub emalią


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27.03.2004 @ 14:11:36 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.03.2004 @ 14:27:36
Posty: 32
Lokalizacja: Busz Warszawski
hmmmm nigdy na to w ten sposób nie patrzyłem... musze sie w tym temacie skosultować z Levatią.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27.03.2004 @ 14:32:24 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.06.2003 @ 11:52:07
Posty: 6520
Lokalizacja: spod mostu
Asl pisze:
Kurcze, to prawie jak przygotowania do wypasionego seksu :)))))

wypasiony? ladne slowo:P

_________________
- Pani to zrobiła jak Ewa z Adamen. Kusiła aż się skusiłem.
- Tak, to jedna z wielu cech pani Martyny.

42


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27.03.2004 @ 18:14:00 
Offline
Adept
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.03.2004 @ 9:43:57
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
ty sie Khazad tak nie szczerz....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27.07.2004 @ 23:54:17 
Offline
Próba Traw
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2004 @ 22:33:05
Posty: 77
Lokalizacja: Anus Mundi
ja tam zawsze jak robie sesje to puszczam muzyczke z Diablo. kawałek który leci w podziemiach (lvele od 1 do 4) oprócz tego całkowite zaciemnienie pokoju. jedna świeczka która stoi poś rodku kręgu graczy (wszyscy siedzą na ziemi w kręgu). kilka świeczek postawionych na półkach powyżej graczy. efekt murowany.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 0:18:28 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2004 @ 15:15:02
Posty: 185
Lokalizacja: Ruda Slaska
muzyczka i swieczki to tylko czesc sukcesu. zesto zalatwiam jakies efekty specjalne, na sczescie mam pilota do kopa.. wiecie jakies pioruny, albo zlowiesczy smiech, to dodaje klimatu. wiesz ktos wchodzi przez drzwi a tu drzwi skrzypia ;))

_________________
milosc, moj nalog???

a jesli daje taki usmiech: ;> - to znaczy ironia :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 18:59:13 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
Gorzej jak pomylisz guziki i w chwili gdy budujesz grozę zabrzmi jakaś wesoła muzyczka. Samo przerzucanie płyt/kaset itd. też nie poprawia sytuacji. Generalnie nie nalezy przesadzać z efektami specjalnymi bo mogą w rezulatacie rozpraszać graczy.

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 19:04:57 
Offline
Próba Traw
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2004 @ 22:33:05
Posty: 77
Lokalizacja: Anus Mundi
takie efekty to może i fajna sprawa ale po jakimś czasie gracze się do nich przyzwyczają i nie będą na nie zwracać uwagi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 19:06:12 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
W fantasy to jest jeszcze pikuś. Spróbuj z Call of Cthulhu. Raz MG puścił Jarra, budował napięcie wraz z narastającą muzyką i kiedy pociąg wjechał na stację w oparach mgły wszyscy gracze mieli ciary. To było mistrzostwo.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 19:13:22 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
Zwykle nie używaliśmy efektów specjalnych. Nawet przy świeczkach graliśmy niezbyt często, głównie dlatego ze zwykle graliśmy w systemie dzień/wieczór, bez sesji nocnych, także w Wampira i jakoś nikt nie narzekał. Jak graliśmy w nocy to efekty były kiepskie bo ciężko jest np. prowadzić jak się ciągle ziewa. :) Nasz MG potrafił budować taki nastrój że nie potrzebne były żadne dodatkowe efekty, on naprwdę potrafił prowadzić, to smutne że odszedł w tak młodym wieku. :(

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 20:27:18 
Offline
The One and Only
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.09.2002 @ 0:30:50
Posty: 5820
Lokalizacja: National Nitpicking Center
Zdecydowanie najlepsza sesja, w jaką w życiu grałem, toczyła się przez wieczór i całą noc - przy odpowiednim oświetleniu i muzyce oczywiście. Owszem, grywałem też np. w bardzo fajne i jajcarskie sesje Toona przy piwie, ale to jednak nie ten poziom. Odpowiedni klimat rządzi.

_________________
I'm not dead yet.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 20:35:18 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
Jasne ze klimat jest ważny tylko mówię że można zrobić dobry klimat nie robiąc z sesji przedstawienia teatralnego. :)

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 20:39:12 
Offline
Próba Traw
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2004 @ 22:33:05
Posty: 77
Lokalizacja: Anus Mundi
żeby zbudować naprawdę dobry klimat potrzebny jest przede wszystkim dobry MG a troch przedstawienia też nie zawadzi a może pomoże. (co za rym).

_________________
Piwa i pacierza nie odmawiam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 21:38:51 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2004 @ 15:15:02
Posty: 185
Lokalizacja: Ruda Slaska
zeby byl klimat to musza byc 3 rzeczy:
1. dobry MG, z niezla narracja i niezlymi pomyslami
2. dobrzy gracze, ktorzy chca sie wczuc a nie narzekac
3. jakies ustronne miejjsce zeby nikt nie lazil i nie przeszkadzal


a guziczki nigdy sie nie pomylily :) i za kazdym razem byly inne efekty, raz nawet podlaczylem wiatrak zeby zgasic swieczki... ;]

_________________
milosc, moj nalog???

a jesli daje taki usmiech: ;> - to znaczy ironia :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28.07.2004 @ 22:03:14 
Offline
BiałyPłomień Tańczący Na Modemach Wrogów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2002 @ 18:06:43
Posty: 6856
Lokalizacja: Wzgórek św. Nowotki
W Cthulhu, na którejś sesji MG wyłączył światło, graliśmy po ciemku. Powoli opisywał nam gdzie jesteśmy, mówiliśmy co robimy, a gdy nagle rzucił się w naszą stronę z wyciem, odruchowo sięgnąłem za pas na plecach po pistolet :) Trochę podobnie (ale tylko trochę) było w Star Wars, kiedy napęd nadprzestrzeni nam siadł i po szybkiej naprawie w końcu udało nam się uciec (a za nami tuzin Tie i ze dwie korwety). To była prawdziwa ulga.

_________________
The infection has been removed
The soul of this machine has improved


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group