Ainulindale pisze:
No... ermm... Nie zgadzam się z tym, że prostacki. Nie bardziej niż "Powrót Białego Wilka" w mojej skromnej. Co się Wam nie podoba w tytule, Panowie? ;)
Tytuł wersji konsolowej też nie był najlepszy. Primo, tytuł roboczy drugiej części przywodzi na myśl Assassin's Creed. Poza tym "Zabójcy królów" tak średnio pasują mi do tego świata - nie neguję ich występowania, ale que pasa? Że są w każdej doniczce i co? Bez sensu. Tertio, coś oryginalniejszego i bardziej związanego ze światem było po prostu lepsze. W tym roku wyszły już trzy albo cztery gry z "Call of cośtam" w tytule. Assassinów też już kilku było, a jeszcze nie wyszedł ten najmocniejszy.
Ainulindale pisze:
O ILE pozbędą się bagien w drugiej części.
No dobra, zapytam, bo szczerze mówiąc nie wiem o co wam chodzi z tymi bagnami. Fajna lokacja (przynajmniej na hard - inne poziomy ominąłem), można poćwiczyć walkę z różnymi przeciwnikami, nawet jak się człowiek zgubi to jest mapa, no i ja traktuję bagna jako sklep ze składnikami.
Ainulindale pisze:
Zastanawiam się również czy pozostanie to rozwiązanie walk z bossami bodaj, przerywanych radosnymi dialogami. W którejś grze spotkałam się z czymś takim i nie powiem, żeby jakoś szczególnie przypadł mi do gustu.
To się nazywa Quick Time Events - w trakcie walki jest scena podczas której musisz wcisnąć klawisz, lub zrobić kombinację. Efekt końcowy zależny jest od tego, jak szybko i precyzyjnie udało się wykonać wyżej wymienione operacje. IMO świetny sposób na widowiskową walkę, wykorzystywany od dawna na konsolach. Szkoda, że na PC nie ma tak dużo gier z QTE bo to naprawdę świetne rozwiązanie.
Ainulindale pisze:
Ale fajnie, że Geraltowi zmienili image. Choć wolałam go z długimi, rozpuszczonymi, białymi ale mrocznymi herami ;)
Easy, easy, to jeszcze wersja alfa - generalnie silnik już mają, tekstury w niskim HD, Havok działa (choć Aard wygląda jak Force Push z SW: TFU). Sądzę, że do wersji beta wygląd Geralta jeszcze nie raz się zmieni.