Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 28.04.2024 @ 19:09:53

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:09:34 
Offline
Vesemir
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.02.2004 @ 22:32:38
Posty: 750
Lokalizacja: Stąd, skąd się nie wraca.
Widzi mi się to troche na wzór Sacred, ale tylko pod względem używania broni i umiejętności. Reszta należy do fantazji twórców.

_________________
Życie jest jak teatr.
Gdy rozpocznie sie spektakl, musisz w nim zagrać.

Zapraszm wszystkich na Ofcjalna Strone Teatru Poszukiwań Twórczych ADIAFORA
www.adiafora.novacom.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:11:09 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 04.08.2003 @ 14:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Z Drugiej Strony Lustra
Zamiast Szkoły Orła dałabym Jastrzębia. Bo ładniej brzmi :-)))
Propnuję tez Szkołę Rysia:
1. rysie mają bardzo dobry wzrok, wg legend miał on przenikać ściany, drzewa i kamienie (można by to jakoś fajnie wykorzystać np. Znak Przenikania, czy coś w tym stylu)
2. do perfekcji doprowadziły sztukę uśmiercania ofiar za pomocą ugryzienia w kark lub szyję - na broniach nie bardzo się znam, ale może jest jakaś, która szczególnie dobrze nadaje się do tego celu?
3. nie widac ich w leśnym gąszczu z powodu maskującego koloru futra - ci wiedźmini mogliby być dobrzy w sztuce kamuflażu


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:15:12 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2003 @ 16:25:54
Posty: 7116
Lokalizacja: Ankh-Morpork naszego świata/...
Wąż... wąż kojarzy się z podstępem, ale i z trucizną. Może wiedźmini z tej szkoły, niezaleznie od szeroko rozumianych umiejętności bojowych dysponowaliby wiedzą z zakresu trucizn lub dysponowali, powiedzmy, umiejętnością przyrządzenia jakiegoś wrednego specyfiku do zastosowania w walce?
Na przykład, wiedźmin potrafiący zatruć ostrze swego miecza.

_________________
lɔlɔ̃... Mou lon, ogni agbe gne. Edji le djom!
Liga Niezwykłych Dżentelchamów + Brygada Malkawiańskich Cyklistów.

Gdy nastały jesienne dni
jeden drobny gest
zmienił widzenie świata


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:16:46 
Offline
Vesemir
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.02.2004 @ 22:32:38
Posty: 750
Lokalizacja: Stąd, skąd się nie wraca.
Friia pisze:
Zamiast Szkoły Orła dałabym Jastrzębia. Bo ładniej brzmi :-)))
Propnuję tez Szkołę Rysia:
1. rysie mają bardzo dobry wzrok, wg legend miał on przenikać ściany, drzewa i kamienie (można by to jakoś fajnie wykorzystać np. Znak Przenikania, czy coś w tym stylu)
2. do perfekcji doprowadziły sztukę uśmiercania ofiar za pomocą ugryzienia w kark lub szyję - na broniach nie bardzo się znam, ale może jest jakaś, która szczególnie dobrze nadaje się do tego celu?
3. nie widac ich w leśnym gąszczu z powodu maskującego koloru futra - ci wiedźmini mogliby być dobrzy w sztuce kamuflażu



Ale to wyjdzie wampidzmin 8)

A tak poza marginesem to nie rozbijałbym się z tytmi szkołami. Bo może z tego wszystkiego wyjść szkoła pokemona i muminka. Przepraszam nie mogłem sie powstrzymać 8)

_________________
Życie jest jak teatr.
Gdy rozpocznie sie spektakl, musisz w nim zagrać.

Zapraszm wszystkich na Ofcjalna Strone Teatru Poszukiwań Twórczych ADIAFORA
www.adiafora.novacom.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:18:36 
Offline
Bloede Blath aen Laeke Dhromchla

Rejestracja: 17.10.2002 @ 11:59:59
Posty: 13943
Lokalizacja: ze stajenki
IMHO im więcej propozycji tym lepiej, większy wybór.

_________________
ggadem lub emalią


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:20:18 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2003 @ 16:25:54
Posty: 7116
Lokalizacja: Ankh-Morpork naszego świata/...
Niemniej uwaga celna.

Wiedźminów nie było aż tak wielu, nigdy nie były to nieprzeliczone zastepy, trudno wiec oczekiwać by istniały dziesiątki szkół. Myślę że 3-6 to najlepsza ilość, przy tym pewne umiejetności powinny być wspólne, przynajmniej dla niektórych szkół.
Wieczorem może napiszę coś dokładniej niż teraz.

_________________
lɔlɔ̃... Mou lon, ogni agbe gne. Edji le djom!
Liga Niezwykłych Dżentelchamów + Brygada Malkawiańskich Cyklistów.

Gdy nastały jesienne dni
jeden drobny gest
zmienił widzenie świata


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:25:52 
Offline
Bloede Blath aen Laeke Dhromchla

Rejestracja: 17.10.2002 @ 11:59:59
Posty: 13943
Lokalizacja: ze stajenki
No dobrze, ale mi np. pomysł ze szkołą Rysia wydaje się całkiem fajny i zamiast takiego Węża można zrobić Rysia. Kapewu? Wybór polega na przyjęciu najlepszych i odrzuceniu gorszych propozycji, a nie na bezmyślnym dokładaniu nowych :P
Aseł nieco poirytowana :]

_________________
ggadem lub emalią


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:26:01 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 04.08.2003 @ 14:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Z Drugiej Strony Lustra
Nie o wampiryzm mi chodziło, ale o uderzenie (przenośnie "ugryzienie") mieczem w kark lub szyję. No właśnie, nie wiem, czy mieczem, czy też coś innego (nie żadne tam kły) lepiej się do tego nadaje?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:29:08 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.06.2004 @ 16:41:22
Posty: 45
Lokalizacja: Kraków/Warszawa
Emiel Regis pisze:
Widzi mi się to troche na wzór Sacred, ale tylko pod względem używania broni i umiejętności. Reszta należy do fantazji twórców.


Mniej wiecej jak to technicznie w grze bedzie rozwiazane juz jest wymyslone i przetestowane. Celem moich pytan na forum jest raczej uzupelnienie mojej wizji swiata oraz skonfronowanie jej z oczekiwaniami fanow. Mam juz pewne wlasne pomysly (co do broni, szkol, itp.), chcialem tylko (bez sugerowania jakie one sa) zobaczyc na ile zbiezne sa one z wyobrazeniami innych. Ewentualnie dokonac uzupelnien, zmian a moze nawet i calkowitych przerobek.

_________________
Michał Madej

http://www.thewitcher.com


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:32:24 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 04.08.2003 @ 14:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Z Drugiej Strony Lustra
Aha, wracając do trucizn, to faktycznie dobrze pasują do węży, ale... są jakieś takie mało honorowe. W sensie używania, bo jakby się mieli tylko na nich znać, to nie mam nic przeciwko. Tylko na co im to wtedy? Do sporządzania antidotum?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 16:38:08 
Offline
Bloede Blath aen Laeke Dhromchla

Rejestracja: 17.10.2002 @ 11:59:59
Posty: 13943
Lokalizacja: ze stajenki
Węże mogłyby mieć też coś wspólnego z hipnozą. Ale nie tak doslownie, tylko np. drobne czary wpływające na postrzeganie: maskowanie, zamroczenie, krótkotrwałe rozpraszające uwage przeciwnika halucynacje, alboco.

_________________
ggadem lub emalią


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 17:02:15 
Offline
Vesemir
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.02.2004 @ 22:32:38
Posty: 750
Lokalizacja: Stąd, skąd się nie wraca.
Ja bym zrobił m/w tak:


Szkoła Wilka
Bardzo dobra umiejętność władania mieczem, znajomość eliksirów tupu mutogennych na poziomie dobrym: cechy działania opisane przez Sapkowskiego w Sadze.


Szkoła Kota
Podstawowa umiejętność władania mieczem, znajomość eliksirów tupu mutogennych na poziomie podstawowym: zewiększające szybkość, mutacja oczu (oczów?) tak aby nie były potrzebne eliksiry do wspomagania ich. Wyjątkowa szybkość ataku.


Szkoła Gryfa
????????????


Szkoła Smoka
Dobra umiejętność władania mieczem, znajomość eliksirów tupu mutogennych: na poziomie podstawowym. Cholerny twardziel jeśli chodzi o wytrzymałość na ciosy.


Szkoła niedzwiedzia
Bardzo dobra umiejętność władania mieczem, znajomość eliksirów tupu mutogennych: na poziomie podstawowym. Czysty Conan. Wyjątkowa siła lecz kosztem szybkości.

To by było na tyle.

_________________
Życie jest jak teatr.
Gdy rozpocznie sie spektakl, musisz w nim zagrać.

Zapraszm wszystkich na Ofcjalna Strone Teatru Poszukiwań Twórczych ADIAFORA
www.adiafora.novacom.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 17:06:55 
Offline
Bloede Blath aen Laeke Dhromchla

Rejestracja: 17.10.2002 @ 11:59:59
Posty: 13943
Lokalizacja: ze stajenki
Cechę Smoka - odporność na ciosy dałabym Niedźwiedziowi i zamiast tego dołożyła Rysia. Ew. połączyć Rysia (cechy opisane przez Friię - w końcu ryś też kot :P) z Kocimi i dodać Węża. U Gryfów moze bym dała te dwa sejmitary.. A może jakieś umiejętności w związku z porozumiewaniem się ze zwierzętami? No nie wiem.

_________________
ggadem lub emalią


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 17:10:41 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 04.08.2003 @ 14:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Z Drugiej Strony Lustra
Gryfy symbolizowały między innymi harmonię, wiec mogłyby mieć mniej wiecej taki sam poziom jeśli chodzi o władanie mieczem, co eliksiry.
A cecha szczególna u nich to coś związanego z ich skłonnością do strzeżenia złota. Tylko nie wiem, czy wiedźmin ochroniarz mieści sie w konwencji? :-)))
Chyba, żeby to jeszcze inaczej zinterpretować.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.07.2004 @ 17:12:41 
Offline
Vesemir
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.10.2003 @ 16:48:01
Posty: 804
Lokalizacja: Pruszków
Eee... Wiedźmin w typie Conana to ja dziękuję:/. Poza tym smoka zastąpiłbym rosomakiem, ten też jest odporny na ciosy, a nie jest magiczny(dalej uważam, że szkoły powinny być tylko od prawdziwych zwierząt) zresztą smok się kojarzyz potęgą magii dużo większą od wiedźminów i kompletnie innym stylem walki.

Proponuję dodać za to coś takiego: żeby wiedźmini mieli umiejętnośc szukania ziółek i wyrabiania z nich eliksirów, bo innej metody ich zdobywania nie widzę:].

A szkoły:

Wilk - średniak
Orzeł - nastawiony na szybkość i uniki
Wąż - nastawiony na iluzję i hipnozę, ewentualnie kamuflarz albo trucizny
Kot - im można dać mocniejsze znaki:]
Rosomak - nastawiony na siłę i odporność

To na razie moja wizja:].

_________________
Człowiek który przedkłada żabę nad świnię nie jest godny miana człowieka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group