Ysengrinn pisze:
Szept, hit czy nie hit, ale jeśli nastawili się na skomplikowaną fabułę to multi jest im potrzebny jak dziura w moscie. W takim Diablo był multi, ale toto miało nieskomplikowaną fabułę, tutaj ma nie być liniowa.
Nie liniowa???
Czy fabuła gry będzie liniowa?
Owszem, ale niemal każde zadanie będzie można wykonać na kilka różnych sposobów. Autorzy sami przyznają że będzie liniowa. Ja rozumiem to tak, że podobnie jak w NWN dostaniesz w danym etapie zadanie do wykonania i dopiero po jego skończeniu idziesz dalej. Jeśli po drodze czegoś nie zrobiłeś z dodatkowych questów to trudno.
Poza tym jakiś czas temu na jednym ze spotkań Jacek Komuda mówił, by nie nastawiać się na fabułę o stopniu komplikacji Fallouta tylko coś prostszego. Nie wiem czy dalej podażają tą samą linią, czy wiele sie zmieniło. To co piszę to wnioski wyciągnięte z oficjalnych materiałów i spotkań z autorami. Oczywiście, że finał może być inny i sam chciałby aby taki był, grze źle nie życzę.
Ysengrinn pisze:
Skończył byś już to durne krakanie, żadnego pożytku z niego nie ma, a tylko wkurza. Ewentualne wąty będziesz mógł mieć po premierze.
Ale tak będę mógł powiedzieć 'a nie mówiłem' ;)
A poważniej, od tego jest forum by wymieniac się uwagami. To nie ma być kólko wzajemnej adoracji i nie mamy się tutaj zachwycać i z utęsknieniem czekać z wiara w nieomylność autorów tylko wymieniać swoimi uwagami.
_________________
www.szept.prv.pl |
www.mbh.polter.pl
-I am James Hook, captain of the Jolly Roger.
-If you are Hook, then who am I?
-You are a codfish.