Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 29.04.2024 @ 7:36:44

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna

Czy The Witcher ma szansę odnieść sukces?
Tak 89%  89%  [ 90 ]
Nie 11%  11%  [ 11 ]
Liczba głosów : 101
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 22.12.2004 @ 23:23:18 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2004 @ 1:30:54
Posty: 123
Lokalizacja: New Ore
Na grywalne demo jeszcze przyjdzie poczekać długo - powstało chyba tylko na potzreby pryszłego( a może już teraźniejszego? ) wydawcy - na E3 jakiś trailer chyba powinien być.....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.12.2004 @ 11:10:54 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.06.2004 @ 16:41:22
Posty: 45
Lokalizacja: Kraków/Warszawa
Dżibril pisze:
Mógłbyś podać (w przybliżeniu, of course) wymagania sprzętowe (jesli to nie jest tajemnica). Nie każdy ma "wypasiony" sprzęt.


Ciężko w tej chwili dokładnie określić wymagania. Z pewnością by w pełni docenić uroki gry trzeba bedzie posiadać karte z PixelShaderem 3.0 ale na znacznie gorszym sprzecie gra tez bedzie hulac (tylko z mniejsza liczba wodotryskow).

Dżibril pisze:
I pytanko drugie: czy będzie wersja na Pingwina? Bo, to pewnie też wielu ciekawi.


Silnik działa na DirectX 9.0 :] .. wiec bardzo marna szansa... ;(

Michał

_________________
Michał Madej

http://www.thewitcher.com


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.12.2004 @ 11:16:42 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.06.2004 @ 16:41:22
Posty: 45
Lokalizacja: Kraków/Warszawa
Geno pisze:
Na grywalne demo jeszcze przyjdzie poczekać długo - powstało chyba tylko na potzreby pryszłego( a może już teraźniejszego? ) wydawcy - na E3 jakiś trailer chyba powinien być.....


Grywalne demo juz istanieje - na razie na potrzeby wydawcy. Decyzja czy pojawi sie grywalne demo dla graczy - tego w tej chwili nie wiemy, po czesci zalezec to bedzie wlasnie od wydawcy i jego polityki promocji gry. Osobiscie sadze, ze z pewnoscia sie pojawi - ale nie wczesniej niz w połowie 2005.

W styczniu kolejny Tydzien z Wiedzminem - w tym nowe filmy i trailer z gameplaya w demo. Cierpliwosci :)

Michał

_________________
Michał Madej

http://www.thewitcher.com


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.12.2004 @ 14:38:24 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 22:50:54
Posty: 726
Lokalizacja: Z lasu, gdzie stoi tabliczka "Beware the Jabberwock!"
severian pisze:
W styczniu kolejny Tydzien z Wiedzminem - w tym nowe filmy i trailer z gameplaya w demo. Cierpliwosci :)

A dokładna data tego Tygodnia istnieje? (Chyba że ten "tydzień" trwa cały styczeń ;) Bo ja bardzo chętnie wezmę udział :)

Cierpliwie zatem czekam na rozwój strategii promocyjnej wydawcy ;)

_________________
Lower than the stars
There is nothing to
Stare at


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05.01.2005 @ 11:10:22 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.06.2004 @ 16:41:22
Posty: 45
Lokalizacja: Kraków/Warszawa
BanderSnatch pisze:
A dokładna data tego Tygodnia istnieje? (Chyba że ten "tydzień" trwa cały styczeń ;) Bo ja bardzo chętnie wezmę udział :)

Cierpliwie zatem czekam na rozwój strategii promocyjnej wydawcy ;)


Na razie dokładna data nie jest znana - ale będe informował...

Michał

_________________
Michał Madej

http://www.thewitcher.com


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05.01.2005 @ 16:19:17 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Wpadła mi do głowy jedna rzecz. Gram ostatnio w Gothic i strasznie mnie coś tam denerwuje. Jak bohater zbiega z górki to nie nabiera prędkości tylko biegnie nadal takim samym tępem. A gdybyście zrobili coś takiego do Witchera? Nie znam się na programowaniu i nie mam pojęcia czy mozna zrobić to łatwo czy nie. Poza tym otwierają się takie mozliwości jak atak z szarży, lub dodatkowe kombosy.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05.01.2005 @ 18:10:07 
Offline
Kochanek Vesemira
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2002 @ 16:09:47
Posty: 16427
Lub wywrócenie się na jakimś korzeniu :)

_________________
Eckstein, Eckstein, alles muss versteckt sein.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05.01.2005 @ 18:20:20 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
A dlaczego nie? Doda realizmu i trzeba będzie uważać gdzie się lezie:)) IMO pomysł jest świetny.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05.01.2005 @ 23:13:04 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 22:50:54
Posty: 726
Lokalizacja: Z lasu, gdzie stoi tabliczka "Beware the Jabberwock!"
Mnie zawsze w grach denerwuje, że jest tylko bardzo powolny i przez to nie użyteczny chód a potem tylko bieg, który raczej powienien być nazwany truchtem. Czasem chciałbym, żeby można było chodzić trochę szybciej lub wolniej (bo jak chodzę po mieście, a nie biegam jak dziki, to realniej wtedy czuję się w świecie gry). A krótkodystansowy ale bardzo szybki sprint to się może przydać i w walce, a raczej jej unikaniu :)
Mi to naprawdę czasem przeszkadza. Czepianie się?

PS Jeśli chodzi o dalsze czepianie. Nie wiem jak to jest ogólnie, bo dużo nie gram, ale w najnowszym Wampirze, który jest przecież na najnowszym silniku Half Life'a 2 biega się tak samo szybko do przodu i do tyłu, więc mogłem tyłem uciekać przed przeciwnikiem i bombardować go wampirzą magią :) To też lekko nierealistyczne ;)

_________________
Lower than the stars
There is nothing to
Stare at


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05.01.2005 @ 23:26:19 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Mi nie chodziło o krótkotrwały sprint wyzwalany jakimś klawiszem. Jak bohater zbiega z górki to niech zachowuje się realnie czyli przyspiesza, samoistnie. Dokładniej: Wykorzystanie ukształtowania terenu w walce. W PoP2 jest to zrobione nawet, nawet. Ale brakuje tego samoistnego nabierania i wytracania prędkości w trakcie walki. Co też może wpływać na zmęczenie bohatera. Może marudzę i może nie jest to łatwe do zrobienia, ale było by miło:))

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06.01.2005 @ 0:02:38 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2004 @ 1:30:54
Posty: 123
Lokalizacja: New Ore
BanderSnatch pisze:
A krótkodystansowy ale bardzo szybki sprint to się może przydać i w walce, a raczej jej unikaniu :)


Operation Flashpoint miał taki patent - sprint męczył do tego ;). O takim patencie jak mówi Dżibril to nie słyszałem...może kiedyś...technicznie chyba nie jet to takie trudne - dużo bardziej skomplikowane rzeczy czasem silniki obsługują ,niemniej jednak jakoś nikt się nie kwapi do tego...w ww grze było takie coś ale w przypadku tylko bodajże pojazdów - za to niestety za bardzo nierealna byłą fizyka dotycząca ciężaró i mas - czołg potrafił hamować 50 m!...nie wiem czy w aż taką szczegółowość będą się w wiedźminie bawić...

_________________
"Na wojnę nie idziesz, by zginąć za ojczyznę, tylko po to, aby jakiś inny *** zginął za własną"
gen. George Patton


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06.01.2005 @ 1:11:12 
Offline
Murderatrix
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.06.2003 @ 19:39:10
Posty: 12936
Lokalizacja: Wrocław
Geno pisze:
Operation Flashpoint miał taki patent - sprint męczył do tego ;). O takim patencie jak mówi Dżibril to nie słyszałem...może kiedyś...

Ale właśnie w Operation Flashpoint jak się jedzie samochodem z górki, to nabiera się strasznego tempa. :O I do tego auto podskakuje, że nie widać drogi. :)

_________________
PCR, when you need to detect mutations
PCR, when you need to recombine
PCR, when you need to find out who the daddy is
PCR, when you need to solve a crime


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06.01.2005 @ 2:02:29 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2004 @ 1:30:54
Posty: 123
Lokalizacja: New Ore
..a co ja wcześniej napisałęm ;) ,że dotyczy pojazdów - tylko tam jest np. w przypadku czołgu/BMP/M133 itp. brak realizmu bo gąsienice narzucają ograniczenia prędkości a tam rozpędza się i rozpędza...a potem hamuje i hamuje...a Leopard 2A4 hamuje chyba na 3m jakoś...z 60km/h
.....no ale już STOP z OFP bo zbaczam nie nie wiedźmińskie tory.....

_________________
"Na wojnę nie idziesz, by zginąć za ojczyznę, tylko po to, aby jakiś inny *** zginął za własną"
gen. George Patton


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06.01.2005 @ 11:46:07 
Offline
Murderatrix
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.06.2003 @ 19:39:10
Posty: 12936
Lokalizacja: Wrocław
Mnie się zdawało, że piszesz o sprincie, który męczy. :)

_________________
PCR, when you need to detect mutations
PCR, when you need to recombine
PCR, when you need to find out who the daddy is
PCR, when you need to solve a crime


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06.01.2005 @ 14:04:40 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Geno pisze:
<ciach>technicznie chyba nie jet to takie trudne - dużo bardziej skomplikowane rzeczy czasem silniki obsługują ,niemniej jednak jakoś nikt się nie kwapi do tego...

No właśnie. A tyle się teraz mówi o realistycznych rozwiązaniach, zachowaniu bohatera, który już coraz bardziej przypomina żywego człowieka (Hehehe, przyszedł mi do głowy jeszcze jeden element realizmu dość związany z forumową przypadłością:)) Ale to już by było przegięcie.) a o takiej rzeczy jak nabieranie prędkości przy zbieganiu to nikt nie pomyślał. Powiem więcej, w NFS Underground 2 panowie z EA też o tym zapomnieli. Zostawiam autko na górce, włączam luz a ono jak stało tak stoi.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group