Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 28.03.2024 @ 19:29:16

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 9:39:12 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
A moze jednak ktos bylby zainteresowany stwozeniem ww. modulu? Moglbym pomoc, nawet chetnie, ale kompletnie sie na tym nie znam :> Moze szybki kurs online? Jesli byloby to mozliwe to prosze o kontakt morth@konin.lm.pl

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 10:55:46 
Offline
Regis

Rejestracja: 12.02.2004 @ 9:55:59
Posty: 1748
W sumie, czekając na premierę ;-)) Pozysł zacny, ale ja się jeszcze mniej na tym znam ;-))

_________________

Nawet gdybym ślepy chciał podążać w ciemności
Tylko wtedy wyjdę do Słońca
Kiedy Ty pójdziesz ze mną tak naprawdę do końca


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 11:00:52 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Moduły do NWN robiłem i nie jest to taki trudne na jakie wygląda. Jeśli znajdę trochę czasu (i NWN w stosie płyt) to da radę coś pomysleć. Jak na razie brak czasu, ale ja się nauczyłem robić mody samemu, troszkę samozaparcia. Jakby co mogę służyć poradami.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 12:58:31 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Swietnie, ja tam jestem gotowy do wspolpracy :) Daj znac jak bedziesz mial troche czasu :)

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 14:23:48 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
Lhunbleidd pisze:
A wracajac do tematu, nie rozumiem dlaczego nie D&D? Spokojnie da sie nim opisac swiat wiedzmina, a przy mozliwosciach NWN da sie zrobic rozbudowany modul wiedzminski... A o nic innego mi nie chodzi.


Jeśli chodzi o moduł NWN to pewnie by się dało, ja akurat kompletnie się na tym nie znam, ale pewnie nie jest to wielki problem. Ale jednocześnie czepiasz się że nie powstał mod do NWN i że twórcy gry robią ją nie tak jak trzeba. Twórcy gry robią ją bo mają raczej jasny cel - zarobić. Zrobienie nieoficjalnego moda do NWN któy chyba musiałby być darmowy nie przyniósł by przecież zysków. A oficjalnego by się pewnie nie dało bo jest problem licencji, nie wiem ile trzeba by za nią zapłacić ale przypuszczam że na polskie warunki było by to zwyczajnie nie opłacalne.

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 15:13:16 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Wrzosio pisze:
Jeśli chodzi o moduł NWN to pewnie by się dało, ja akurat kompletnie się na tym nie znam, ale pewnie nie jest to wielki problem. Ale jednocześnie czepiasz się że nie powstał mod do NWN i że twórcy gry robią ją nie tak jak trzeba. Twórcy gry robią ją bo mają raczej jasny cel - zarobić. Zrobienie nieoficjalnego moda do NWN któy chyba musiałby być darmowy nie przyniósł by przecież zysków.


BLEEEE ;) czepiam sie ze nie powstal mod do NWN? No jestem zdecydowanie rozczarowany tym faktem. Ale nie znaczy to ze czepiam sie tworcow gry. Ja tez wole w pelni "wiedzminski" swiat. Niech im wyjdzie jak najlepiej. Inna sprawa, ze mam obawy co do samej tresci gry. Jak pisalem wyzej nie chce prostej nawalanki...

Wrzosio pisze:
A oficjalnego by się pewnie nie dało bo jest problem licencji, nie wiem ile trzeba by za nią zapłacić ale przypuszczam że na polskie warunki było by to zwyczajnie nie opłacalne.


No tak, wykupili licencje na Aurore, to podejrzewam ze wyskrobali by i na NWN. Ale ja naprawde nie chce by stworzyli dodatek do Neverwinterka. Ja tylko stwierdzam ze realia wiedzminlandu da sie w miare prosto odzwierciedlic uzywajac edytora NWN. I nikt sie za to nie wzial. A powstaly nawet serwy w realiach Wladcy Pierscieni Tolkiena. Chcieli i zrobili...

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 16:06:30 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
Licencję na silnik a licencja na grę to dwie rózne sprawy. Wątpię aby Wizards of the Coast tanio sobie za licencję d20 policzyli.
Tolkien jest jednak troszkę popularniejszy na świecie niż Sapkowski poza tym te wszystkie mody jak rozumiem są darmowe, robiione przez pasjonatów i nie są nastawione na zysk. Jasne że fajnie by było jakby coś takiego powstało, sam bym pewnie chętnie zagrał ale jednak mod i samodzielna gra to dwie zupełnie inne sprawy.

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Ostatnio zmieniony 22.09.2004 @ 17:19:58 przez Wrzosio, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22.09.2004 @ 19:52:51 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Wrzosio pisze:
Wizards of the Cost

Ehem, Wizards of the Coast, gwoli ścisłości:))
Lhunbleidd pisze:
Swietnie, ja tam jestem gotowy do wspolpracy :) Daj znac jak bedziesz mial troche czasu :)

Generalnie tworzenie modów komplikuje się dopiero przy tworzeniu skryptów, reszta to pikuś. Jakbyś miał problem ze skryptami to daj znać na Gargulca lub PW.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.11.2004 @ 0:08:12 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2004 @ 1:30:54
Posty: 123
Lokalizacja: New Ore
Autorzy dużo energi wkłądają w wiedźmina aby nie był zwykłym cRPG - nascisk na rozbudowaną fabułe, dialogi, nawiązania do sagi powoduje ,że daleko tej grze będzie do hack&slash'a. Co do modów to w Morro też była możliwość stworzenia namiastki wiedźmina , choć na pewno nieco innego pokroju niźli NWN - pomysł na czas wyczekiwania dobry ale z reguły zapaleńcom tworzącym mody szybko się ten zapał kończy lub po prostu zwycięża codzienność i brak czasu - więc i genialnego dzieła brakuje...podkreślam często tak bywa - wyjątki jak zwykle istnieją.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.11.2004 @ 1:08:14 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 22:50:54
Posty: 726
Lokalizacja: Z lasu, gdzie stoi tabliczka "Beware the Jabberwock!"
Pozostawisz strażnika działu komputerowego bezrobotnym? ;) Mówisz rozsądnie, my Ja podpisujemy się pod tym.

PS Moderatorzy tego nie lubią, ale dam Ci friend's advice, skorzystaj jeśli chcesz: w Kramie z różnościami jest temat Fresh Meat, tam można się przywitać z wszystkimi :)

_________________
Lower than the stars
There is nothing to
Stare at


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.11.2004 @ 14:27:59 
Offline
Regis
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.06.2004 @ 19:27:26
Posty: 1883
Lokalizacja: Vlaenderlandt
Ja tak tylko odnośnie tytułu tematu:
Max Payne był robiony od 1996 roku, ale pomyślcie, co by z tego wtedy wyszło...

_________________
Ale men my slaet dan is't brandt
Als men my luyt dan is't storm in Vlaenderlandt.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.11.2004 @ 17:14:44 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2004 @ 1:30:54
Posty: 123
Lokalizacja: New Ore
Generalnie tworzenie modów nieprofesjonalnych przez samych graczy jest dosyć trudnym i żmudnym zajęciem. W pracy jest harmonogram i szef - więc trzeba się spieszyć a oprócz tego jest cały zespół. W przypadku amatorskich zapędów często mod'a tworzy grupka luźno ze sobą związanych osóób w ilości nieadekwatnej do swoich zamiarów.Znam z doświadczenia , zabrałem się kiedyś do tworzenia kampani w Operation Flashpoint ale po kilku tygodniach , kiedy okazało się ,że intro+wstęp do misji aby były zadowalające , szlifowałem trzy dni - niestety racja stanu wygrała...tzreba było się poddać. Sledząc poczynania co do Operation Flashpoint i mod'ów widzę ,że było parę ciekawych projektów ale podobnie jak mój upadły z czasem - ewentualnie grupy się skonsolidowały i próbują razem tworzyć, niemniej jednak amatorka jest bardzo trudna......


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.11.2004 @ 18:16:39 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 22:50:54
Posty: 726
Lokalizacja: Z lasu, gdzie stoi tabliczka "Beware the Jabberwock!"
Takoż zdziwienie nasze wielkim było, gdy Lhunbleidd zaczął nas przekonywać o tym, że mozliwość stworzenia moda jest realna i w ogóle, że z The Witcher nie wyjdzie nic dobrego.
Jeśli znalazłbyś ochotę, to wypowiedz się w temacie "Czy The Witcher ma szanse odnieść sukces", czy jakoś tak, ciekawym zdania.

_________________
Lower than the stars
There is nothing to
Stare at


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group