Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 29.03.2024 @ 13:40:52

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 14.08.2009 @ 13:40:32 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.05.2009 @ 15:15:53
Posty: 723
Lokalizacja: Kaer Morhen
Co prawda nie został oficjalnie zapowiedziany ani nie wiadomo czy nad nim pracują (nieoficjalnie wyjdzie w 2010 roku :)) , jednak postanowiłem założyć ten temat, by dowiedzieć się co byście chcieli zobaczyć w kontynuacji najlepszego polskiego RPG-a? Ja na przykład dodałbym grę w gwinta, podczas wczytywania lokacji jakiś tekst jej dotyczący, lub cytat z sagi (O Mieczu Przeznaczenia, Przepowiednia Itliny, itp.), wprowadzenie jazdy na koniu, lub chociaż tylko dla ozdoby w stajniach (koń był w pierwszej części, jednak tylko w jednej cutscence).

_________________
Vedymini, a. wiedźmini wśród Nordlingów tajemnicza i elitarna kasta kapłanów-wojowników, prawdopodobnie odłam druidów. Wyposażeni w wyobrażeniu ludowym w moc magiczną oraz nadludzkie zdolności, stawać mieli v. do walki przeciwko złym duchom i potworom


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14.08.2009 @ 15:00:15 
Offline
Murderatrix
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.06.2003 @ 19:39:10
Posty: 12936
Lokalizacja: Wrocław
Ja bym dodała technicznie możliwość chodzenia. Biegając nie mogę pograć dłużej niż 15 minut dziennie, bo zaraz dostaję choroby lokomocyjnej. :/

_________________
PCR, when you need to detect mutations
PCR, when you need to recombine
PCR, when you need to find out who the daddy is
PCR, when you need to solve a crime


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14.08.2009 @ 15:08:03 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.05.2009 @ 15:15:53
Posty: 723
Lokalizacja: Kaer Morhen
Joanka pisze:
Ja bym dodała technicznie możliwość chodzenia. Biegając nie mogę pograć dłużej niż 15 minut dziennie, bo zaraz dostaję choroby lokomocyjnej. :/

Jest na to rada
Flash Mod m.in. dodaje nowe poziomy trudności, możliwość większego odsunięcia kamery w trybie TPP, możliwość chodzenia i wiele, wiele innych. Można zainstalować dowolne rzeczy z tego moda, więc jeśli ktoś nie chce mieć trudniej może po prostu odznaczyć odpowiednią opcję. Polecam!

_________________
Vedymini, a. wiedźmini wśród Nordlingów tajemnicza i elitarna kasta kapłanów-wojowników, prawdopodobnie odłam druidów. Wyposażeni w wyobrażeniu ludowym w moc magiczną oraz nadludzkie zdolności, stawać mieli v. do walki przeciwko złym duchom i potworom


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14.08.2009 @ 16:03:13 
Offline
Dijkstra
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2006 @ 22:20:39
Posty: 9301
Lokalizacja: poznański sztejtl
Joanka pisze:
Ja bym dodała technicznie możliwość chodzenia. Biegając nie mogę pograć dłużej niż 15 minut dziennie, bo zaraz dostaję choroby lokomocyjnej. :/
LOL, a myślałem że tylko ja tak mam. Z tym, że u mnie dotyczy się to jedynie gier FPP - autentycznie mdli mnie po góra kilkudziesięciu minutach. Co nie przeszkadza mi grać w co lepsze z nich :P

_________________
Casual master race!
Kylo Ren is my favourite Disney princess.
Równanie Nowackiej-Zandberga: 7,55 + 3,62 = 0


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14.08.2009 @ 18:49:29 
Offline
Murderatrix
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.06.2003 @ 19:39:10
Posty: 12936
Lokalizacja: Wrocław
Vedymin pisze:
Flash Mod m.in. dodaje nowe poziomy trudności, możliwość większego odsunięcia kamery w trybie TPP, możliwość chodzenia i wiele, wiele innych. Można zainstalować dowolne rzeczy z tego moda, więc jeśli ktoś nie chce mieć trudniej może po prostu odznaczyć odpowiednią opcję. Polecam!

Wielkie dzięki za tę radę. :)))

_________________
PCR, when you need to detect mutations
PCR, when you need to recombine
PCR, when you need to find out who the daddy is
PCR, when you need to solve a crime


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14.08.2009 @ 23:31:57 
Offline
Król Dezmod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.04.2005 @ 2:59:03
Posty: 3537
Lokalizacja: Koszalin
Po pierwsze, to chciałbym go zobaczyć. Po drugie, to chciałbym go zobaczyć na PS3.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14.08.2009 @ 23:48:56 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Palladyn pisze:
Po pierwsze, to chciałbym go zobaczyć. Po drugie, to chciałbym go zobaczyć na PS3.
Ale, że co? Z gorszą grafiką i debilnym sterowaniem stanowiłby rarytas? I dodam, że nie jestem antykonsolowcem.

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16.08.2009 @ 19:32:55 
Offline
BiałyPłomień Tańczący Na Modemach Wrogów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2002 @ 18:06:43
Posty: 6856
Lokalizacja: Wzgórek św. Nowotki
Palladyn pisze:
Po pierwsze, to chciałbym go zobaczyć. Po drugie, to chciałbym go zobaczyć na PS3.
Dodokładnie tak, z tym że także na X360.

_________________
The infection has been removed
The soul of this machine has improved


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.08.2009 @ 8:48:17 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Mało prawdopodobne, IMO raczej będą się trzymać PC.

Co bym chciał?
Przede wszystkim możliwość skakania, rozsądnie zrobione zasięgi broni, zmieniony system walki (chłopaki z REDa pograjcie w Tekkena i zobaczcie jak się robi zejście z ciosu - w Tekken III, sprzed 11 lat), tekstury w HD, system spotkań losowych, większy wpływ naszych poczynań na akcję (a nie: robisz dla tych dzieje się A, robisz dla innych dzieje się B), żadnych minigier ani osiągnięć - zostawmy te bzdurki konsolowcom (wiecie, że ten debilny ActiBlizz wprowadził achievements do WoWa?), dłuższa gra i bardziej zbalansowane monstery oraz poziomy trudności - żeby ten hard był hard, a nie tylko po zmodowaniu gry. Liczę na inne podejście do znaków - bez bzdurnej many czy energii, może być cooldown. Koń - bez dwóch zdań. To na razie tyle - i to są tylko te rzeczy, które powinny pojawić się w pierwszej części.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.08.2009 @ 11:00:07 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Vramin pisze:
Palladyn pisze:
Po pierwsze, to chciałbym go zobaczyć. Po drugie, to chciałbym go zobaczyć na PS3.
Dodokładnie tak, z tym że także na X360.
Ponawiam swoje pytanie, czy kolegów podnieca kiepskie sterowanie i grafa a'la "rokwstecz"?

A co ja bym chciał? Dooooobrą fabułę (w tym liczę na walkę w błocie między Triss i Jej Francowatością Jennefer)! Zdecydowanie więcej możliwości rozbudowy mieczy i zbroi. Reszta może zostać jak była (+ta grafa w HD :) ). A! Może byłoby miło, gdyby akcja nie toczyła się w jednym regionie. Polatałbym po Redanii, Nilfgaardzie czy innym Kovirze. System walki jak na cRPG był imo bardzo dobry i nie ma co się czepiać. To nie mordobicie. Qń to rzecz względna i nie wiem po cóż mi on? Niby Geralt miał Płoć, ale po co? Żeby sobie pojeździć po lokacji wieeeeelkiej jak bagna? ;) Bez jaj. Na sprzęt? Mam skrzynki. A znaki... No cóż tu w zasadzie nie wiem, bo oprócz Igni nie używałem żadnego.

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.08.2009 @ 11:44:34 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Lhunbleidd pisze:
System walki jak na cRPG był imo bardzo dobry i nie ma co się czepiać. To nie mordobicie.
W obecnej formie prezentuje się równie dobrze co system walki w "Gothic III" - klik, klik, klik, klik, monster nie żyje. To już walka w BG była bardziej pasjonująca, przynajmniej była TAKTYKA. W "Wiedźminie" idziesz i walisz jak cepem - najtrudniejszego monstera na hard spotykasz na początku gry: Bestia z wioski. Przez całą resztę przechodzisz jak przez masło. Gdzie te słynne piruety? Zejścia z ciosu? Widowiskowe efekty trafień? Tyle obiecywali, a nawet nie było cienia tego, co ma przeciętny slasher. Ja wiem, że to inny typ gry, ale jak się robi cRPG o fajterze, to niech będzie ten fajt zrobiony jakoś porządnie. Wyobrażasz sobie "Mass Effect" bez podróży statkiem kosmicznym? No właśnie...

Lhunbleidd pisze:
Qń to rzecz względna i nie wiem po cóż mi on? Niby Geralt miał Płoć, ale po co? Żeby sobie pojeździć po lokacji wieeeeelkiej jak bagna? ;) Bez jaj.
Chcesz większy teren i zamierzasz po nim biegać z buta? Bez jaj. Jednym się przyda innym nie - IMO opcja powinna być. Stworzenie jakiegoś w miarę przyzwoitego mounta nie jest czymś niezwykłym - nawet darmowe koreańskie MMO mają pojazd. W pierwszej części nie był potrzebny - jeśli ma być większy teren (o ile ma być) to dlaczego nie? Jeść nie woła - choć mógłby. :D

Lhunbleidd pisze:
Na sprzęt? Mam skrzynki.
Zbierałeś w tej grze jakiś sprzęt? Ja poza złotem i składnikami do alchemii (z której korzystałem przez pół gry - pierwsze pół gry) całą resztę śmieci zostawiałem i złota jakoś nie brakowało.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.08.2009 @ 12:13:02 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Dżibril pisze:
Lhunbleidd pisze:
System walki jak na cRPG był imo bardzo dobry i nie ma co się czepiać. To nie mordobicie.
W obecnej formie prezentuje się równie dobrze co system walki w "Gothic III" - klik, klik, klik, klik, monster nie żyje.
Nie takie hop, bo nawet na normalnym bestie potrafiły przerwać mi kombosa :P W kupie, ale potrafiły.

Dżibril pisze:
Ja wiem, że to inny typ gry, ale jak się robi cRPG o fajterze, to niech będzie ten fajt zrobiony jakoś porządnie.
Nie no, ok, zróbmy z tego symulator wiedźmina, albo jeszcze lepiej dodajmy kolorowe rozbłyski na pół ekranu :P A tak na poważnie nie mam nic przeciwko lekkiemu skomplikowaniu systemu, ale też bez przesady...

Dżibril pisze:
Wyobrażasz sobie "Mass Effect" bez podróży statkiem kosmicznym? No właśnie...
To lepszy argument na posiadanie konia niż te poniżej :P
Dżibril pisze:
Chcesz większy teren i zamierzasz po nim biegać z buta? Bez jaj. Jednym się przyda innym nie - IMO opcja powinna być. Stworzenie jakiegoś w miarę przyzwoitego mounta nie jest czymś niezwykłym - nawet darmowe koreańskie MMO mają pojazd. W pierwszej części nie był potrzebny - jeśli ma być większy teren (o ile ma być) to dlaczego nie? Jeść nie woła - choć mógłby. :D
Ja nie chcę biegać z Redanii do Koviru... :P

Dżibril pisze:
Zbierałeś w tej grze jakiś sprzęt? Ja poza złotem i składnikami do alchemii (z której korzystałem przez pół gry - pierwsze pół gry) całą resztę śmieci zostawiałem i złota jakoś nie brakowało.
A i owszem: rudy :P Miałem odłożone u karczmarza :)

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.08.2009 @ 15:50:32 
Offline
Dijkstra
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2006 @ 22:20:39
Posty: 9301
Lokalizacja: poznański sztejtl
Dżibril się wypowiedział z pozycji gracza hardkorowego, to ja skomentuję to z pozycji casualowego gracza:

Dżib pisze:
Chcesz większy teren i zamierzasz po nim biegać z buta?
Nie chcę większego terenu. Nic mnie tak nie odstręcza od gry jak świat, w którym wykonanie questa zajmuje 2 godziny, z czego półtorej spędzam na podróży (vide Gothiki czy Morrowind :>). Jak będę chciał połazić po lesie, to wyłączę kompa i wyjdę na dwór.

Dżib pisze:
W obecnej formie prezentuje się równie dobrze co system walki w "Gothic III" - klik, klik, klik, klik, monster nie żyje. To już walka w BG była bardziej pasjonująca, przynajmniej była TAKTYKA. W "Wiedźminie" idziesz i walisz jak cepem - najtrudniejszego monstera na hard spotykasz na początku gry: Bestia z wioski. Przez całą resztę przechodzisz jak przez masło. Gdzie te słynne piruety? Zejścia z ciosu? Widowiskowe efekty trafień? Tyle obiecywali, a nawet nie było cienia tego, co ma przeciętny slasher. Ja wiem, że to inny typ gry, ale jak się robi cRPG o fajterze, to niech będzie ten fajt zrobiony jakoś porządnie.
Veto! O ile walka w Gothicu III była faktycznie beznadziejna, o tyle w Wiedźmaku była idealna - nie nużyła, ale też nie wymagała nadludzkiej zręczności i czterech rąk do naciskania fafnastu klawiszy naraz. O, przepraszam - fafnastu przycisków na padzie, bo dzisiaj Prawdziwa Gra musi obsługiwać Pada, inaczej będzie kijowa. Dżibril, ty zdaje się chciałbyś widzieć Wiedźmina 2 jako coś w rodzaju połączenia konsolowej napierdzielanki i gry MMO.

Lhun pisze:
A co ja bym chciał? Dooooobrą fabułę
Rozumiem, że do tej pory jej nie miałeś? :>

_________________
Casual master race!
Kylo Ren is my favourite Disney princess.
Równanie Nowackiej-Zandberga: 7,55 + 3,62 = 0


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.08.2009 @ 16:49:09 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Narsil pisze:
<ciach> tyle w Wiedźmaku była idealna - nie nużyła, ale też nie wymagała nadludzkiej zręczności i czterech rąk do naciskania fafnastu klawiszy naraz.
Idealna? Do machania cepem - tak. Do cRPG - no nie za bardzo. Owszem, combo wyglądają ładnie, ale to nadal ogranicza się do klikania w odpowiednim momencie. Są też uniki - korzystał z nich ktoś? Baaardzo pomocne w walce. Aha. Po prostu niech zrobią system, który będzie odzwierciedlał walkę tak, jak ona powinna wyglądać - bez przesady, oczywiście. To nie ma być symulator Wiedźmina. W sumie to niech będzie w tej walce jakaś taktyka - tego najbardziej bym chciał.

Narsil pisze:
O, przepraszam - fafnastu przycisków na padzie, bo dzisiaj Prawdziwa Gra musi obsługiwać Pada, inaczej będzie kijowa.
Ty pisałeś na CGV o "Prototype"? ;) IMO powinna obsługiwać pada, bo w sumie są. BTW, zagraj w "Test Drive Unlimited" na kierownicy i bez, jeśli nie zauważysz różnicy to ja już nie wiem. Slashery, TPP, wyścigi - te gry są niemal stworzone do pada. CRPG, strategie i pochodne, jak i H&S (IMO) nie sprawdzą się na padzie.

Narsil pisze:
Dżibril, ty zdaje się chciałbyś widzieć Wiedźmina 2 jako coś w rodzaju połączenia konsolowej napierdzielanki i gry MMO.
Napierdzielanki nie, to nie "Mortal Kombat" - ale systemy z MMO, tylko w MP i po części w SP, mogłyby się sprawdzić. Zresztą, cooldown (AFAIR) nie powstał tylko dla potrzeb MMO.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.08.2009 @ 19:33:19 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Narsil pisze:
Lhun pisze:
A co ja bym chciał? Dooooobrą fabułę
Rozumiem, że do tej pory jej nie miałeś? :>
No wiesz, zawsze może być lepiej. Fabuła miała troszkę buraków, choć jeśli chodzi o wiedźmiński klimat to klękam przed autorami. Co prawda do niczego nie dojdzie ale to i tak wiele ;) Zresztą czy was nie wkurzyło, że nie dało się dociągnąć questu z Odo, jego martwym bratem i żywym psem do końca?? ;)

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group