Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 28.03.2024 @ 15:40:11

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Projekt MMO
Post: 30.08.2009 @ 18:07:43 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 30.08.2009 @ 17:21:59
Posty: 3
Witam mam prośbę do forumowiczów i administracji.
Jestem studentem informatyki i w związku z zbliżająca się pracą inżynierską postanowiłem stworzyć internetową grę MMO.
Aby połączyć Potrzebę, Przyjemność i Pożyteczność. Postanowiłem stworzyć grę w świecie 'Wiedźmina' swoją drogą jednym z najlepszych według mnie światów Fantasy i mojej ulubionej sagi, bo na dobrą sprawę takiej gry legalnej nie spotkałem , popularność tego typu gier jest ogromna. Tworzyłem już wcześniej taki projekt oparty o świat Warcraft, wybór był trafny pod względem popularności lecz to było podłożem jego upadku uzyskanie pozwolenia od zagranicznego twórcy graniczyło z cudem, polska jednak to jeszcze mało rozpoznawalny i szanowany kraj dla większych firm, mimo że sami Polacy to jeden z najczęstszych odbiorców.
Tak więc Projekt z założenia ma być non-profit i promować polskie dzieło przynajmniej w granicach kraju, pokazując alternatywę dla mnóstwa klonów gry Vallheru opartych w większej mierze na zagranicznych DnD i Forgotten Realms. Pomoc w promocji projektu bądź sygnowanie projektu ręką mistrza Sapkowskiego nawet nie myślę(ze względu na mglistą przyszłość) , lecz nie jest to wykluczone gdy jakość produktu końcowego produktu byłaby zadowalająca. Chodzi jedynie o pozwolenie realizacji projektu i dlatego zwracam się do was z tym tematem.
Poszukuje oficjalnych klubów i stowarzyszeń , ludzi obeznanych z tematyką , bo niestety możliwość załatwienia tej sprawy przerasta mnie. Poparcie inicjatywy było by wielce pomocne.
Każdy sensowny komentarz, opinia byłaby pomocna.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt MMO
Post: 30.08.2009 @ 21:07:18 
Offline