Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 28.03.2024 @ 22:38:37

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 283 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna
Autor Wiadomość
Post: 01.08.2011 @ 16:15:12 
Offline
Król Dezmod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.04.2005 @ 2:59:03
Posty: 3537
Lokalizacja: Koszalin
Dżibril pisze:
No wlasnie o to mi chodzilo. :)
A, to w takim wypadku proszę o wybaczenie ;-). Myślałem, że chodziło Ci o to, że mają jakieś poważne problemy techniczne, które w rezultacie mogą doprowadzić do powtórki z rozrywki.
Inna sprawa, że sąsiedztwo takiej gry jak Skyrim też nie było IMO najszczęśliwsze. A tak, to spokojnie wydadzą na wczesną wiosnę, i dzięki temu też powinni całkiem nieźle na tym opóźnieniu zarobić. Ale mam wrażenie że o tym, to ja już gdzieś tutaj mówiłem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13.08.2011 @ 15:36:02 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 02.01.2009 @ 16:12:11
Posty: 2
Panek pisze:
A ja właśnie zakwestionuję rolę fabuły. Od razu ostrzegam, że w moim poście odkładam na bok wszystkie techniczne aspekty gry i skupię się tylko na fabułę. Jak pamiętamy (albo i nie), TW2 był reklamowany z naciskiem na właśnie stronę fabularną i mnogość wyborów, które miały mieć faktyczne przełożenie na rozgrywkę. Co ostatecznie dostaliśmy? Ano bardzo krótką grę z rozczarowującym, antyklimatycznym zakończeniem, której to fabuła jest bardzo, ale to bardzo słaba i sztampowa w porównaniu z tym, co pokazał Sapkowski.

>>> Nie przesadzaj już z tym, że fabuła była słaba i i sztampowa. W historii gatunku komputerowych gier RPG jest to niezwykle ciekawa i wcale niesztampowa opowieść. A to, że jest gorsza niż w książce chyba nie powinno dziwić, nie da się w satysfakcjonujący sposób przełożyć wielowątkowej i rozbudowanej powieści na język gry komputerowej, która koncentruje się na losach pojedynczego bohatera. Nie jest też wcale taka krótka biorąc pod uwagę, że aby poznać zarys całej historii należy ukończyć obie mocno odbiegające od siebie ścieżki fabularne, co już daje solidne ponad 40 godzin rozgrywki. Nie czepiałbym się też specjalnie zakończenia, w końcu to był koniec zaledwie drugiego tomu komputerowych przygód Geralta.

Temat elastyczność Geralta, którego charakter - definiowany przez wybory, jakie podejmuje w czasie rozgrywki gracz - pominę. Raz, że padały już mocniejsze oskarżenia przed premierą W1 i nic to nie zmieniło, dwa, że nic na to nie poradzę. Cóż, wcielam się w losy bohatera, którego motywację, cechy, generalnie, rdzeń osobowości na dobrze znam z książek, więc co najwyżej mogę postarać się tak nim grać, jakby on zachowywał się postawiony w takich a nie innych sytuacjach. Dla takich graczy jak ja, którzy już znają fabułę i mocno identyfikują kanonicznego Geralta z tym, jakim grają, te wybory tracą połowę siły rażenia - bo Geralt nie jest okrutny, nie zabija z zimną krwią, nie jest sadystą, czasem bywa naiwny i ratuje kogo tylko się da.

>>> Między innymi po to wprowadzono właśnie wątek amnezji Geralta, żeby dać większe możliwości w kreowaniu postaci w trakcie rozgrywki. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby grać odpowiednikiem książkowego Geralta, ale jednocześnie nie ogranicza cię do odgrywania tej roli.

Mimo to fajnie, że te wybory są, tylko znów, co z tego jeśli w W3 połowa z nich zostanie zignorowana (jak wybór Shani) z logicznych powodów (nie stworzą 16 czy tam ile tych zakończeń W2 ma następnej gry) a jeden (kluczowy) jest tak naprawdę fake - sztuczny, pozbawiony dramatyzmu i po prostu nierozsądny?

>>> Ten kluczowy wybór nie jest tak nierozsądny, jak się z początku zdaje. Wiadomo było, że Triss nie zostanie ot tak po prostu zabita, ponieważ była potrzebna Nilfgaardowi. Mógł sam ruszyć do walki albo najpierw pomóc przyjaciołom i dopiero później odbić Triss, a że z tego drugiego nic nie wyszło, to już nie była wina Geralta. Wątpię żeby wybory z drugiego Wiedźmina zostały zignorowane w "trójce", gdyż w znaczący sposób wpływają na kształt wiedźmińskiego świata.

Generalnie, koncept wyborów jest chwytliwy i nie dziwię się, że promują grę pod tym względem, ale przy bliższym poznaniu to tak naprawdę tylko błyskotka, która może i wywołuje poruszenie i ściąga uwagę, ale nie ma w niej nic głębokiego, rewolucyjnego ani konsekwentnego. Na papierze - imponująco, poza nim nic.


Tak? To wskaż mi proszę drugi tytuł w podobnym klimacie, który oferuje podobną nieliniowość.

Na twoje zarzuty odnośnie postaci odpowiem później.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14.08.2011 @ 21:53:19 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
wojto16 pisze:
Tak? To wskaż mi proszę drugi tytuł w podobnym klimacie, który oferuje podobną nieliniowość.
Betrayal at Krondor lub z innego settingu Alpha Protocol.

Sorry, ale zamiast <siedmiuset> zakonczen mogli zrobic gre przynajmniej o dlugosci Dragon Age 2.
W ogole CDPR tak dal ciala pod wzgledem technicznym, ze to az boli. Dopiero teraz po fiksie do patcha 1.3 (buahahahaha...) w miare da sie w to grac na sprzetach middle. Obnizyli poziom trudnosci w prologu, przez co teraz praktycznie hard jest normalem. Na starym hardzie nie zginalem ani razu w prologu, gdzie podobno ludzie padali na peczki - ale ja mam trening po Demons Souls, bo system walki jest identyczny (przypadek?) a poziom rozgrywki jest o niebo bardziej hardkorowy. Do tego prolog jest przeciez tutorialem, wiec powinien miec nacisk na nauke elementow gry.
Do postaci kanonowych mam takie samo podejscie jak Panek i w pelni sie z nim zgadzam. Co do reszty, to oczywisty bugfest wychodzi w praniu.
Czekam na wersje na X360, ktora wreszcie bedzie na tyle grywalna, ze podejde do gry na powaznie. Szkoda, ze tworcy nie podeszli. Bogowie, 16 zakonczen - to sie az kwalifikuje do przejscia na Youtube.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31.08.2011 @ 10:24:08 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Kto tam pisał o kiepskiej sprzedaży Wieśka de sekond? ;) Odszczekać! ;D

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31.08.2011 @ 11:45:48 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Wroc do postow, nikt nie pisal o kiepskiej sprzedazy - choc jak na start, to sprzedaz mial nie za dobra. A po pol roku, to wiesz. Ide o zaklad, ze przed premiera wersji na X360 znob bedzie fapoliada ile to wersji PC sie sprzedalo - minie wtedy prawie rok. Po roku to i Matiz sie sprzeda. :)
Zobacz sobie na sprzedaz Mario czy Zeldy. Milion? Pfff.., cieniasy. :)

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.12.2011 @ 22:14:27 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.12.2011 @ 16:07:03
Posty: 21
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka/ Wrocław
A ja mam takie pytanie. Jaki sprzęt trzeba mieć, żeby gra poszła na high(a najlepiej na ultra ;) )? Chodzi mi głównie o procka i grafę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27.01.2012 @ 14:30:31 
Offline
BiałyPłomień Tańczący Na Modemach Wrogów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2002 @ 18:06:43
Posty: 6856
Lokalizacja: Wzgórek św. Nowotki
Intro z gry na X360. Pięknie to wygląda, szkoda tylko że nie ma jasnych informacji o wersji na PS3.

_________________
The infection has been removed
The soul of this machine has improved


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27.01.2012 @ 14:38:19 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Liczę, że pod koniec roku, lub w pierwszym kwartale 2013. Pewnie chcą zobaczyć jak wypadnie sprzedaż - od wczoraj zamówiono około 500 (jeśli się nie mylę) sztuk Dark Edyszyn w sklepie gram.pl. Powiedzmy, że normalnej edycji zamówiono 2 razy więcej, to start na konsolach jest IMO niezły.
Martwi mnie tylko, że zjechali z tekstur świata, ale na szczęście zostawili bogate elementy ubioru, zbroi etc. :)

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27.01.2012 @ 14:49:31 
Offline
Król Dezmod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.04.2005 @ 2:59:03
Posty: 3537
Lokalizacja: Koszalin
Dżibril pisze:
Liczę, że pod koniec roku, lub w pierwszym kwartale 2013. Pewnie chcą zobaczyć jak wypadnie sprzedaż - od wczoraj zamówiono około 500 (jeśli się nie mylę) sztuk Dark Edyszyn w sklepie gram.pl. Powiedzmy, że normalnej edycji zamówiono 2 razy więcej, to start na konsolach jest IMO niezły.
IMO, wziąwszy pod uwagę cenę, to straszna nędza.
Vramin pisze:
Intro z gry na X360. Pięknie to wygląda, szkoda tylko że nie ma jasnych informacji o wersji na PS3.
A no pięknie, a no szkoda ;-).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27.01.2012 @ 16:14:24 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Ale do ceny dochodzi jeszcze kilka innych czynników:
- jest to pierwsza gra zrobiona przez CDPR na konsole (Wiedźmin 2 nie jest portem z PC)
- wychodzi na jedną z dwóch platform konsolowych
- kto miał parcie na Wiedźmina to zagrał na PC - nawet na low, a znam takie przypadki
- IMO w Polsce popularniejszą platformą jest PS3

No i giełda też nie śpi, a przekroczenie progu 6pln za akcję to coś, co nie zdarzyło się CDPR od prawie roku.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27.01.2012 @ 19:29:41 
Offline
Król Dezmod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.04.2005 @ 2:59:03
Posty: 3537
Lokalizacja: Koszalin
Dżibril pisze:
- kto miał parcie na Wiedźmina to zagrał na PC
Jak to "miał", ja tam nadal nie grałem i nadal bardzo chętnie w dwójkę zagram, ale na PS3.

A tu wideo przedstawienie Edycji Kolekcjonerskiej (bo tym przecież w istocie to wydanie jest).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31.01.2012 @ 14:13:08 
Offline
Babka Yarpena Zigrina
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.10.2009 @ 14:25:43
Posty: 2556
Vramin pisze:
Intro z gry na X360. Pięknie to wygląda, szkoda tylko że nie ma jasnych informacji o wersji na PS3.

Pełen szacun dla Tomasza B. :) Wspominał dzisiaj rano w KCH, że za parę lat grafika będzie już fotorealistyczna, choć IMHO niewiele już brakuje. Wspominał również, że najgorsze dla twórców gier jest to, że muszą jakość gier dostosowywać do istniejących konsol, choć mogliby pójść o wiele dalej ;D

_________________
KEEP CALM AND CALL BATMAN
Karma istnieje... i ma się zajebiście dobrze...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04.02.2012 @ 18:19:29 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 13.01.2003 @ 23:04:54
Posty: 7
Lokalizacja: Opole
Dżibril: Coś tam o branży słyszałeś, coś tam sobie dopowiedziałeś i teraz flejmujesz robiąc za guru. Pozwolisz, że sprostuję w punktach.

- Koszt stworzenia Bulletstorma to ok 70mln zł + ok 30mln zł marketing, koszt stworzenia TW2 to ok 30mln zł, już z marketingiem. Nie dziwne więc, że BS trudniej wyjść na zero. Jednak, wg oficjalnych informacji twórców BS wyszedł na zero, albo zaraz wyjdzie, natomiast koszt produkcji TW2 na PC zwrócił się w okolicach października, z tym że cała śmietanka dopiero przed CDR - koszty konwersji na X360 szacuje się na 5mln zł, a potencjalne zyski w przyszłym roku nawet na 120-160mln zł.

- Raportowana sprzedaż PC zawsze jest mocno niedoszacowana, bo już w chwili obecnej rynek dystrybucji cyfrowej to między 40 a 60% sprzedaży, w zależności od gry.

- Sugerowanie, że "robienie gier co raz mniej się opłaca" kompletnie cię niestety kompromituje. To jest od lat zależne od tak wielu czynników, że de facto wiele się nie zmienia.

"I tez kurde nie wyszlo im to najlepiej (pisze tez, majac na mysli rowniez gre), bo dodatki czy jakosc nosnika pozostawiaja wiele do życzenia"
Czysty flejm i BS. Wyciąganie wniosków z kilkudziesięciu postów na polygamii (?), przy sprzedanych bodajże 80.000 sztuk w Polsce to żart.

"W ogole CDPR tak dal ciala pod wzgledem technicznym, ze to az boli. Dopiero teraz po fiksie do patcha 1.3 (buahahahaha...) w miare da sie w to grac na sprzetach middle. "
Bzdury. Wszelkie narzekanie na problemy techniczne znikło praktycznie po 1.1, z tym że problemy były z jedną rodziną kart graficznych oraz z graczami którzy nie potrafili sobie ustawić ustawień graficznych (chociażby włączali słynny ubersampling). Ja mam sprzęt klasy średniej, gra działała mi od chwili zakupu w prapremierze bez zarzutu.

"mam trening po Demons Souls, bo system walki jest identyczny"
Bzdura, nie jest "identyczny". Czerpania z Demon Souls nigdy żaden twórca się nie wypierał, mówił o tym nawet wielokrotnie Tomek Gop.

"Czekam na wersje na X360, ktora wreszcie bedzie na tyle grywalna, ze podejde do gry na powaznie. Szkoda, ze tworcy nie podeszli. "
88/100 na MC, kilkadziesiąt nagród, również od najbardziej szanowanych mediów tej branży, 84/100 od graczy na MC. Może to z tobą po prostu coś nie tak?

"choc jak na start, to sprzedaz mial nie za dobra."
Bzzzzzzzzzzzzzdura. Przekroczyli oczekiwania o 30%, dodatkowo w ciągu paru miesięcy zdobyli tytuł najlepiej się sprzedającej gry AAA na PC w 2011 roku.

"Zobacz sobie na sprzedaz Mario czy Zeldy. Milion? Pfff.., cieniasy. :)"
Wow. Trollujesz czy ty tak serio?

"Pewnie chcą zobaczyć jak wypadnie sprzedaż - od wczoraj zamówiono około 500 (jeśli się nie mylę) sztuk Dark Edyszyn w sklepie gram.pl."
"IMO, wziąwszy pod uwagę cenę, to straszna nędza."
Mówicie o sprzedaży tylko w PL, gdzie rynek X360 praktycznie nie istnieje. W Polsce w konsolach dominuje PS3. 80% zysków z gier na X360 zgarnia się w stanach, gdzie wydawcą jest Warner Bros, gdzie z kolei praktycznie nie istnieje rynek gier PC. Na żadną sprzedaż nie muszą patrzeć, wersja na PS3 już powstaje i wyjdzie prawdopodobnie na początku 2013, może końcówka 2012.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12.06.2013 @ 14:01:15 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
20 czerwca konkretny mod zrobiony przez CDPR:


CHANGELOG
GENERAL CHANGES

Up to 80% increase in responsivness per Geralt's animations.
Up to 50% increase in repsonsivness per NPCs animations.
Added strafing while being locked on an enemy and walking.
Geralt can block while moving ( NEW ANIMATIONS ). Static Guard Stance is no longer required to parry enemy attacks.
Geralt automatically parries enemy sword attacks and deflects incoming arrows.
Geralt and his attackers are no longer bouncing off parry. It allows to continue attack sequence.
Monster attacks still cannot be parried with a sword.
While using Guard Stance Geralt channels an active Quen shield.
Above listed changes to defence mechanics decreased importance of rolling in combat.

ENEMIES

Durability of enemies is based on their defensive skills and armor, not just high vitality.
Mages and assassins don't use duration based shields, instead they have a chance to block each attack seperately, including witcher Signs. This removes the duration godmode from enemies that forced player to run away.
Letho and elite assassins will counterattack when player is relentlessly attacking them.
Arachas and Endriaga Queens learn they should defend against sword attacks after receiving few hits.

CHARACTER DEVELOPMENT

Decreased the number of skills to ensure quality over quantity.
Geralt now starts with core witcher skills already learned. No need to go through Training tree before unlocking other branches.
Removed many passives from skill tree to replace them with more active abilities. Remaining passives are changed to make them more attractive.
All skills now have one level ( previously 2 ).
Aard and Igni Signs have been changed from projectile to cone area of effect.
Riposte doesn't require Guard Stance to activate, only attacking in a timed window.
Changed riposte animations ( NEW ANIMATIONS, DUH ) to prevent Geralt from sliding on enemies.
Experience points are given only for progressing through quests, not for killing enemies. This encourages role-playing without worrying about missing experience.
Geralt no longer buys witcher specific recipies from random merchants. He recalls lost memories as a part of character development.

BALANCE

Each enemy is balanced according to his constitution, combat skill, combat style, weapon and armor type. Following this pattern allowed to created consistent rules that every character follows. A barechested bandit won't survive more hits than a knight in platemail just because the bandit was encountered later in game.
Decreased the disproportion in stats between starting equipment and late game equipment.
Moved the weight of character power from equipment to character development. Learned skills should have as big impact on Geralt's badass factor as items.
Geralt's armors are split into 4 categories: leather jackets, heavy leather jackets, combat jackets and heavy combat jackets. Heavier armors impose small damage penalty on Geralt. Players need to choose between max damage and protection.
Items imported from The Witcher savegames are of the same quality as in the first game. An exceptional armor and weapon remains valuable. This makes the game easier, but it is an intentional reward.
Set elixirs and oils duration to 1 hour.
Added potion overdose and heavy overdose debuffs on toxicity thresholds 55 and 65.
Removed Fatigue penalty that decreased sword damage and damage reduction on block when Vigor was spent on Signs or Parry. It discouraged some players from using Signs becaused it decreased Geralt's sword DPS.
NPCs deal full damage to other NPCs.
Removed 50% Hit Points condition for throwing enemy off height with Aard.
Decreased Riposte damage multiplier to 1.0, but added 30% enemy parry chance debuff.
Riposte no longer costs Vigor.
Silver throwing daggers are considered as silver weapons for damage calculations against monsters.
Inceneration, Bleeding and Poisoning effects are allowed to be active at the same time.
Made quest experience rewards more consistent. There are no longer any situations where player is rewarded with 50 experience points for one quests and 2000 for another.
Made moral choices in quests equally rewarding in terms of experience and items. Players should be encouraged more to role-play instead of weighing quest rewards.
Geralt gains knowledge about monsters faster.
Changed rewards for gaining knowledge about monsters to monster specific oils for swords.
Set minimal damage dealt by Geralt to zero ( was 5 ).
Removed bonus damage for backstabs. Geralt is not parrying attacks coming from behind, so there is a penalty already. Backstab damage bonus would be an overkill. As for the the enemies, this change removes the urge for immersion breaking behavior, like constantly rolling behind an enemy for bonus damage.
Changed arena item rewards for each wave to fit mod item progression.
Decreased amount of enemies in few arena waves.
Finally soaked boots in tutorial weigh more than dry boots!!

ECONOMY


Decreased the number of armors and weapons present in game. Amount of equipment is adjusted to provide smoother item progression without making huge amount of items useless stat-wise.
Weapons and armors that are present in the game were picked according to these rules: visual differentiation, witcher low level magic setting. Some items available in game assets but not used in original game were reintroduced.
Moved more quality items from quest rewards to shops and distributed them among Chapters. Player should be encouraged to regulary spend money in shops.
Decreased buying cost of swords and armors. Player should be able to buy items more often, not hoard money.
Decreased amount of loot dropped from enemies.
Removed some of the junk items from container definitions.
Made vendors specialize in certain type of merchandize.
Witcher specific recipies cannot be bought but also cannot be sold to merchants.

VISUALS

Added Focused Combat Stance. Geralt enters focused state during challenging encounters. It's a visual eyecandy, so it happens automatically based on calculated combat threat level.
While in Focused Stance Geralt performs piruettes ( NEW ANIMATION ) instead of rolling and uses Guard Stance idle animation.
Enemies explode when killed by mage spells. Does not apply to witcher Signs - they are not that powerful.
Made finisher animations which use Signs unlocked by upgrading Aard and Igni in character development.
Removed cutscene swords. Geralt will use his currently equipped sword in all cutscenes.
Equipped enemies with swords according to their social status, wealth and current situation in the game. For example, soldiers patrolling areas near ghost fog in Act 2 are equipped with silver swords like the story suggests.
Decreased camera shake effect used on each step of huge creatures like trolls and golems.
Removed green cloud effect from enemy poisoning FX.

FIXES


Tweaked anim events in all combat animations to improve timings and responsivness.
Fixed sword oils not providing bonus damage against monsters.
Fixed Circle of Power: Endurance giving Circle of Power: Vitality bonus.
Fixed a bug where Geralt was always doing 2 more steps after roll before stopping.

OTHER

Changed item rarity names to reflect witcher's low level magic setting. Items are no longer MAGICAL and EPIC.
Decreased attacked enemy importance for targetting to make switching enemies easier.
Many, many other changes that were required to make features listed above work.

TODO THAT I'LL PROBABLY NEVER DO


I haven't changed icons in character development, so they do not reflect changes in skill trees.
Special effects for new Aard and Igni Sign are lacking. I'm not a special effect artist.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28.02.2014 @ 15:15:05 
Offline
Dijkstra
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2006 @ 22:20:39
Posty: 9301
Lokalizacja: poznański sztejtl
Wiedźmak 2, podejście drugie. Za pierwszą razą odbiłem się od gry jeszcze we Flotsam, teraz jest trochę lepiej (może dlatego, że tą razą gram w wersję polską, co podnosi grywalność o jakieś 300%). O dziwo, system walki nie jest już dla mnie tak upierdliwy, acz nadal preferuję ten z W1. Wciąż jednak straszliwie drażni mnie skonsolizowanie gry: brak wyświetlania imion postaci/lokacji (tego, co w jedynce było pod "alt"), skopane inventory i możliwość picia mikstur tylko podczas medytacji. Zwłaszcza to pierwsze to tragedia - w Wyzimie od razu mogłem zlokalizować questgiverów i ważniejsze sklepy, we Flotsam chyba z 20 minut szukałem antykwariusza. Ubaw po pachy, psiamać. Z drugiej strony bardzo poprawiono walkę na pięści - w jedynce była beznadziejna, w dwójce to uczta dla oczu

Za to dopiero teraz zorientowałem się, że baronowa La Valette, od której zaczyna się gra, jest wspomniana w "Krwi elfów". :)

_________________
Casual master race!
Kylo Ren is my favourite Disney princess.
Równanie Nowackiej-Zandberga: 7,55 + 3,62 = 0


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 283 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group