Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 18.04.2024 @ 18:09:40

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Post: 16.02.2013 @ 22:19:50 
Offline
Próba Traw
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.07.2011 @ 11:13:35
Posty: 60
5 lutego CD Projekt Red oficjalnie ogłosiło prace nad trzecią częścią gry:

http://www.youtube.com/watch?v=c2ou1rLU42c


Pierwszy concept art (okładka z game informera):

http://www.capsulecomputers.com.au/wp-c ... rtwork.jpg

Chyba nie muszę Wam mówić kim jest towarzyszący Geraltowi jeździec :)


http://www.gameinformer.com/p/witcher3.aspx - zbiór wywiadów przeprowadzonych przez game informer z twórcami W3


Lista najważniejszych informacji:

Nad projektem pracuje dwa razy większy zespół niż nad poprzednią częścią
Nie będzie rozdziałów, aktów ani innych, sztucznych przerywników
Geralt nie będzie już miał zaników pamięci i spróbuje odzyskać utraconą miłość, będzie działał w imieniu imperiów północy, które żądają niepodległości i zmierzy się z Dzikim Gonem
Ekipa czuła, że w Wiedźminie brakuje nieskrępowanej wolności i otwartego świata jak w Skyrimie
Walka z grzbietu konia nadal jest w fazie testów, nie jest jeszcze pewne, czy znajdzie się w grze
Statki będą unosić się na wodzie – będą podlegać prawom fizyki i realistycznie reagować na fale
Geralt może podróżować od jednego krańca świata do drugiego bez widocznego wczytywania świata dzięki RED engine 3
Świat gry będzie 40x większy niż w poprzedniej grze (o 20% większy niż w Skyrimie)
By przemierzyć konno świat od jednego krańca do drugiego, potrzebne będzie 30-40 minut
Można podróżować na piechotę, konno lub łodzią
Do każdej odkrytej lokacji będzie można się błyskawicznie przemieścić dzięki systemowi szybkiej podróży
Jak mówi reżyser, Konrad Tomaszkiewicz, celem twórców jest zapewnić wysoką jakość misji, przerywników filmowych i najważniejszych momentów
Ciekawe miejsca i piękne widoki zawsze będą w zasięgu wzroku, będzie na czym zawiesić oko
Gracze będą zachęcani do zwiedzania zatęchłych jaskiń, wiosek zmagających się z trudnościami i niszczejących ruin
Wiedźmin 3 zaoferuje ponad 100 godzin ręcznie zaprojektowanych misji
Zadania, między innymi, będą polegały na udzielaniu pomocy mieszkańcom albo prawowitym królom Skellige
Polowanie na potwory będzie przygodą, źródłem dochodów oraz zapewni zdobywanie unikatowych nagród
Będzie można brać udział w różnych mini-grach, w zależności od rejonu i otrzymywać za to wyjątkowe nagrody, ale nie będzie to wymagane, by ukończyć fabułę
Przykładowo, w Skellige zawody będą polegały na rzucaniu nożami
Potwory, bandyci, kupcy czy zwierzęta będą atakować każdego, kogo uznają za wroga
Nie będzie level-scalingu
Oczywiście, nie zabraknie nagród i zdobywania poziomów za walki z potworami czy ludźmi
Trzy różne aspekty opowieści - polowanie na potwory i zajmowanie się drobiazgami, sytuacja polityczna i poszukiwanie przez Geralta swojej miłości
Poza wykonywaniem zadań głównych będzie można swobodnie polować na potwory, wytwarzać przedmioty i zajmować się pobocznymi questami
W grze sytuacja polityczna i atak Nilfgaardu zostaną przedstawione w głównym wątku, obejmującym najważniejsze obszary: Skellige, Novigard i Ziemię Niczyją
Każdy rejon ma osobny wątek fabularny
Można zupełnie nie przejmować się wątkiem głównym, ale należy liczyć się z konsekwencjami – jest to jeden z możliwych wyborów
Różnorodne wątki w fabule będą się przeplatać i nawzajem uzupełniać
Nie trzeba będzie robić nic poza wątkiem głównym, by ukończyć grę
Po ukończeniu pewnych wątków w pewien sposób będzie można uzyskać pomoc podczas ważnej walki od sojusznika zdobytego w Skellige
Najważniejsze wydarzenia wątku głównego będą wpływać na sytuację w świecie. Przykładowo: jeśli jakimś wieśniakom grożą bandyci, zadanie może zniknąć po pewnych zdarzeniach, jeśli gracz im nie pomoże
Efekty pogodowe są dynamicznie generowane i w pełni modelowane jako chmury charakteryzujące się objętością, a nie namalowane na płaszczyźnie nieba
W przeciwieństwie do poprzedniej części, Geralt spotka społeczności i pojedyncze osoby, które mają problem z potworami
Tym razem nie ma misji przypominających kontrakty
Lewy trigger na padzie włącza zmysły wiedźmińskie
Po zbadaniu miejsca zbrodni można zdobywać informacje i je gromadzić, ich źródłem będą też mieszkańcy
Gracz będzie otrzymywał wskazówki – np. wiedźmin będzie do siebie mamrotał albo podpowiedź zostanie przedstawiona w sposób wizualny, na przykład w postaci sceny z przeszłości
Pora dnia i inne warunki będą wpływały na pojawianie się potworów i ich zdolności
Podczas walki będzie można trafiać w czułe punkty w zależności od wiedzy na temat potwora i użytej taktyki
Twórcy zastanawiają się jeszcze, w jaki sposób podczas walki będą wykonywane ataki specjalne i nad sekwencjami QTE w zwolnionym tempie
Z pokonanych potworów będzie można zbierać składniki alchemiczne (niedostępne nigdzie indziej), składniki potrzebne w rzemiośle, unikatowe przedmioty, eliksiry i mutageny
Dzięki mutagenom Geralt zdobywa specjalne moce i rozwija je
W grze postawiono na głębsze uczucie, nie na przelotne romanse – relacje damsko-męskie zostaną potraktowane w sposób dojrzały, tak jak w „dwójce” - nie będzie można kolekcjonować kart
Decyzje podejmowane w Wiedźminie 3 będą tak samo ważne, jak w "dwójce", ale ponieważ świat gry jest otwarty, nie będzie się całkowicie zmieniał pod wpływem działań gracza
W zależności od ważnych decyzji, gracz zostanie postawiony w innych sytuacjach i będzie mógł rozegrać specjalne wątki fabularne
Mechanika gry zostanie oparta o poprzednie części, ale zmieni się wiele szczegółów
Zajęto się problemem coraz mniejszego poziomu trudności
Walka została przeprojektowana, by zapewnić płynność
Geralt będzie miał 96 różnych animacji w walce (w poprzedniej grze było 20)
Kamera została tak zaprojektowana, by w kadrze przez cały czas znajdowało się największe zagrożenie
W walce zostały wprowadzone trzy ważne zmiany, by rozwiązać problem utknięcia w zbyt długich animacjach
Każde naciśnięcie przycisku oznacza jedno uderzenie, a każdy ruch wymaga mniej więcej tyle samo czasu na wykonanie
Można w każdej chwili przerwać wykonywaną akcję, by zrobić unik lub zablokować cios
Geralt może nadal blokować i robić uniki, jeśli skończy mu się wytrzymałość, ale będzie tracił równowagę
Twórcy chcieli, by walka była „bardziej osobista”
W Wiedźminie 2 biegało się cały czas, w „trójce” się chodzi, ale ataki są bardzo szybkie; przeciwnicy również nie biegają, ale mogą m.in. szarżować
Unik w postaci przewrotu zastąpiono piruetem, który jest równie skuteczny
Ataki są szybsze niż w Wiedźminie 2
Przeprogramowano inteligencję przeciwników
Nie ma oskryptowanych walk z bossami
Geralt zmierzy się z lodowym gigantem
Około 12 różnego typu przedmiotów, z którymi można wykonać interakcję. Na przykład można rozdrażnić osę znakiem Aard, by odwrócić uwagę wroga albo rozproszyć rój znakiem Igni, gdy zacznie sprawiać problem
Znaki zostały unowocześnione - każdy znak po zainwestowaniu w drzewko rozwoju może zmienić swoje działanie. Każdy znak posiada podstawową formę, np. Igni wygląda jak płomień z miotacza. Igni po rozwinięciu zmienia się w obszarowy atak rażący wszystko dookoła, a niewielką pułapkę Yrden można zmienić na spore pole zwalniające wrogów. Co ważne po ulepszeniu można używać też podstawowych form znaków
Dwa pozostałe drzewka rozwoju są powiązane z mistrzostwem walki mieczem oraz alchemią
W przypadku walki mieczem odblokowuje się nowe ciosy i takie elementy, jak zwiększona wytrzymałość czy parowanie
W przypadku alchemii odseparowano mechanikę mutacji od zdobywania kolejnych poziomów
Specjalizacja w alchemii zależy głównie od eliksirów
Zarówno konia, jak i łódź można ulepszyć
Gracze mają dostęp do skrzyni zarówno przy swoim koniu, jak i w gospodach
Zespół jest świadom, że zarządzanie ekwipunkiem w „dwójce” było niewygodne, tym razem będzie inaczej
Wytworzone przedmioty można personalizować
Niektóre składniki można zastąpić innymi, podobnymi - przykładowo, zamiast skóry można wykorzystać łuski potwora, co ma wpływ na właściwości tworzonego przedmiotu
Unikatowe komponenty można znaleźć podczas polowania na potwory albo wykonując zadania
Użycie ich, korzystając ze specjalnej recepty, pozwala na stworzenie potężnego artefaktu
Każdy element zbroi ma unikatowy wygląd
Zbroja prezentuje się lepiej, poprawiono także symulację ruchu ubrań
Można odwiedzić fryzjera i zmienić Geraltowi uczesanie
W grze nie zabraknie rozwiązywania zagadek
Wiedźmin 3 ukaże się w 2014 roku na PC i "wszystkich najnowszych konsolach". CDPR nie mówi wprost o next-genach, ale możemy przypuszczać, że chodzi właśnie o nie. Na okładce gra została określona mianem „RPG nowej generacji”.

_________________
Jak ślepiec muskając palcami biały kamień,
czytam wyryte na twoim nagrobku żelaznym piórem słowa:

Trawy smutki swe składają u stóp Boga,
kłując mnie w kostki szepczą o pokorze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04.03.2013 @ 21:25:01 
Offline
Babka Yarpena Zigrina
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.10.2009 @ 14:25:43
Posty: 2556
Torp pisze:
Twórcy chcieli, by walka była „bardziej osobista”

Liczę na to, jako wielki fan BOD liczę na to, że fight będzie prawdziwą finezją, dorosłą wersją z dwójki, lepiej rozwiniętą i dojrzałą, pełną szarż, fint,uników i kombosów - ach, dobrze, że za marzenia nie karają :)

_________________
KEEP CALM AND CALL BATMAN
Karma istnieje... i ma się zajebiście dobrze...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 7:51:50 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Ja się za to popłaczę jak to znowu będzie taki zręcznościowy crap... ;/

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 9:07:07 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
To juz zacznij kupowac chusteczki, bo na pewno nie będzie stania w miejscu i klikania w przycisk.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 11:50:16 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Chusteczek mam mnóstwo, bo już nikt nie robi porządnych RPGów opartych na statach a nie szybkości wciskania klawisza...

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 12:01:45 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Nie chce mi się po raz kolejny pokazywać ci, że masz klapy na oczach. Chcesz to sobie siedź pod mostem i narzekaj.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 12:04:08 
Offline
Murderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2005 @ 20:33:34
Posty: 6541
Lokalizacja: Ratibor am Oder
Moim zdaniem, jeśli już walka ma być zręcznościowa, to dlaczego ograniczać się tylko do zręczności palców? Czwarty wiedźmin powinien mieć system walki w całości oparty na kinekcie, a do zakończenia głównego wątku niezbędny winien być ukończony kurs walki wręcz i szermierki na poziomie średnio-zaawansowanym, oraz przynajmniej brązowy medal olimpijski w gimnastyce.

_________________
Masz prawo nie rozumieć mnie, lecz proszę, nie zrozum mnie źle.

A high dive on a swimming pool
Filled with needles and with fools


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 12:06:21 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Litości...

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 12:09:07 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2004 @ 23:26:02
Posty: 5236
Lokalizacja: Konin
Nie mam klapek na oczach i zdejmij swoje jak do mnie mówisz. Zwyczajnie napier*alnka jaką był TW2 mi się nie podoba. Zdecydowanie wolę jedynkę a ideałem jest system z BG lub Fallout 1 i 2.

A Ben ma sporo racji.

_________________
Pomyślcie tylko. Bycie ateistą w depresji jest przesrane: nie ma po co żyć, nie ma po co umierać. ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 12:09:53 
Offline
BiałyPłomień Tańczący Na Modemach Wrogów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2002 @ 18:06:43
Posty: 6856
Lokalizacja: Wzgórek św. Nowotki
Ben-Adar pisze:
Czwarty wiedźmin powinien mieć system walki w całości oparty na kinekcie, a do zakończenia głównego wątku niezbędny winien być ukończony kurs walki wręcz i szermierki na poziomie średnio-zaawansowanym, oraz przynajmniej brązowy medal olimpijski w gimnastyce.
Albo na Playstation Move, to się chyba lepiej sprawdzi jako kontroler miecza. W końcu gracze narzekają że gry są teraz za łatwe, więc... ;)))

_________________
The infection has been removed
The soul of this machine has improved


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 12:14:51 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Lhunbleidd pisze:
Nie mam klapek na oczach i zdejmij swoje jak do mnie mówisz. Zwyczajnie napier*alnka jaką był TW2 mi się nie podoba. Zdecydowanie wolę jedynkę a ideałem jest system z BG lub Fallout 1 i 2.
A ja to napiszę jeszcze raz i będę pisał za każdym razem: Jakoś ci ten zręcznościowy element w ogóle nie przeszkadzał w DE:HR i całkowite odejście od pierwotnego systemu skilli. Ergo, sam sobie dopowiedz - jak dla mnie to jest ciągle ta sama jałowa gadka pt. "Bo kiedyś, panie, to nawet trawa była bardziej zielona a krowy bardziej łaciate."

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 12:24:51 
Offline
Murderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2005 @ 20:33:34
Posty: 6541
Lokalizacja: Ratibor am Oder
Vramin pisze:
Albo na Playstation Move, to się chyba lepiej sprawdzi jako kontroler miecza
A do tego kombinezon z systemem SwordsBack (TM) realistycznie przekazującym efekty trafienia postaci na ciało gracza. "Walka na miecze nie była tak realistyczna od czasu zamknięcia Koloseum" :D

_________________
Masz prawo nie rozumieć mnie, lecz proszę, nie zrozum mnie źle.

A high dive on a swimming pool
Filled with needles and with fools


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 13:52:05 
Offline
Wiecznie pijane medium płci żeńskiej

Rejestracja: 22.09.2002 @ 19:29:02
Posty: 11233
Lokalizacja: Legnica/Kraków
Dżibril pisze:
To juz zacznij kupowac chusteczki, bo na pewno nie będzie stania w miejscu i klikania w przycisk.


I po raz kolejny moja ewentualna interakcja z Wiedźminem zostanie ograniczona do patrzenia, jak gra brat:)
A jedynkę przeszłam sama. Życie:]

_________________
Występny Wartowniku! Cintryjka chwali książkę! Bym miał pieniądze, to bym se chyba, normalnie, kupił, tak mnie to zaszokowało ;) - Ben

siekierka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 14:03:09 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Takie życie. Nikt nie będzie teraz na siłe wprowadzał rozwiązań z zeszłego wieku - a i też nie przypominam sobie z książek żeby Geralt stał przed przeciwnikiem jakby kij połknął. I to jest najprostszy system walki evah: dwa ciosy, unik + znak. To już Assassin's Creed, który jest samograjem, ma bardziej skomplikowaną walkę. Nic prostszego od Dk Souls nie będzie - cieszcie się, że nie graliście w Dragon's Dogma, bo wtedy byłby dramat na trzy strony tematu.

Tak jak wszystko dookoła ewoluuje tak i gaming - albo trzeba się z tym pogodzić, albo zmienić hobby. Męczyć się nie ma sensu.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05.03.2013 @ 17:30:38 
Offline
Dijkstra
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2006 @ 22:20:39
Posty: 9301
Lokalizacja: poznański sztejtl
O matko, znowu ten sam flejm?

Ben-Adar pisze:
Moim zdaniem, jeśli już walka ma być zręcznościowa, to dlaczego ograniczać się tylko do zręczności palców? Czwarty wiedźmin powinien mieć system walki w całości oparty na kinekcie, a do zakończenia głównego wątku niezbędny winien być ukończony kurs walki wręcz i szermierki na poziomie średnio-zaawansowanym, oraz przynajmniej brązowy medal olimpijski w gimnastyce.


Badum, psz

_________________
Casual master race!
Kylo Ren is my favourite Disney princess.
Równanie Nowackiej-Zandberga: 7,55 + 3,62 = 0


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group