Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 28.03.2024 @ 23:24:32

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 31.10.2003 @ 1:45:03 
Offline
Próba Traw
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.06.2003 @ 3:44:07
Posty: 96
Lokalizacja: Twierdza Modlin / Kraków
Myślę, że był to wyraz buntu przeciw ogólonemu dyskryminowaniu na tym forum ludzi "inteligentnych inaczej" :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18.05.2004 @ 17:36:51 
Offline
Myszowór
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.02.2003 @ 16:26:44
Posty: 1082
Lokalizacja: z tysiąca i jednej nocy
Wracając do tematu. Ostatnio tutaj: http://media.pc.ign.com/media/682/682220/vids_1.html
pojawiło się kilka filmików dotyczących nadchodzącej gry. Grafika wygląda nawet ładnie. Mam nadzieję, że fabuła okaże się równie dobra


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03.06.2004 @ 20:53:39 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2003 @ 16:25:54
Posty: 7116
Lokalizacja: Ankh-Morpork naszego świata/...
Od strony graficznej: podoba mi się to, co widzę, w tym pewna rozległość terenu - to nie są, przynajmniej na ile można się zorientować po screenach, małe wąskie " tunele". Walka na filmie prezentowała sie całkiem przyjemnie.

Istotną sprawą dla mnie jest scenariusz i możliwość modyfikowania czy dodawania modułów do gry... na przykładzie NWN czy Morrowinda ( który też jest single playerem bez możliwości stworzenia drużyny ) widać że możliwość dodania nowych elementów i przygód może naprawdę uskrzydlić :)))))))

_________________
lɔlɔ̃... Mou lon, ogni agbe gne. Edji le djom!
Liga Niezwykłych Dżentelchamów + Brygada Malkawiańskich Cyklistów.

Gdy nastały jesienne dni
jeden drobny gest
zmienił widzenie świata


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03.06.2004 @ 21:24:59 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Całość, z tego co pamiętam, będzie oparte na AuroraEngine z NWN, tak więc sądzę, że będzie mozliwość ingerencji, choćby przez edytor z NWN. I to by mogło być nawet ciekawe. Sam system modułowy sprawdził się w Neverwinter a edytor jest tak banalnie prosty (fakt, że do niektórych rzeczy potrzeba helpa, ale większość obcykałem sam), że zwykłemu userowi nie powinien sprawić problemu.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03.06.2004 @ 21:42:35 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2003 @ 16:25:54
Posty: 7116
Lokalizacja: Ankh-Morpork naszego świata/...
Właśnie o to chodzi. W tym momencie scenariusz i jego ewentualne braki przestają mieć tak duże znaczenie - choć to co można przeczytać na stronie prezentuje się raczej zachęcająco :)

_________________
lɔlɔ̃... Mou lon, ogni agbe gne. Edji le djom!
Liga Niezwykłych Dżentelchamów + Brygada Malkawiańskich Cyklistów.

Gdy nastały jesienne dni
jeden drobny gest
zmienił widzenie świata


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03.06.2004 @ 22:18:25 
Offline
The Walking Ted
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2004 @ 17:51:33
Posty: 14706
Hayabusa pisze:
Właśnie o to chodzi. W tym momencie scenariusz i jego ewentualne braki przestają mieć tak duże znaczenie - choć to co można przeczytać na stronie prezentuje się raczej zachęcająco :)


Poczekajmy aż trafi do sprzedaży i wtedy zobaczymy ile postawili na chwyt marketingowy związany z tytułem. Osobiście mało czytałem o samej grze i nawet chyba screenów nie widziałem (lub coś tam przeleciało przed oczyma). Jeśli wykorzystają technologię z NWN to może być sukces, choćby ze względu na to co napisałeś. Jeśli będzie luźno oparta o twórczość AS'a to gracz przy pomocy edytora sam poprawi to co mu nie pasowało. Ja tak robiłem w NWN i bawiłem (nadal się bawię) się świetnie.

_________________
May the force be equal mass times acceleration.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.06.2004 @ 9:59:28 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.09.2002 @ 8:53:18
Posty: 578
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Ja akurat nie doszukiwałaby się w tym chwytu marketingowego, a przynajmniej nie w tak dużym stopniu. W końcu chcą grę wypuścić na rynek zachodni, na którym mało kto słyszał o ASie. Myślę, że w wyborze kierowali się raczej tym, że Wiedźmin, to naprawdę świetny materiał na grę.

Ps. Tak, wiem, to również doskonały materiał na film ;-) Cóż... drugi raz go, mam nadzieję nie zmarnują.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04.06.2004 @ 15:39:02 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 31.05.2004 @ 11:02:40
Posty: 9
Edytor raczej nie bedzie dolaczany do gry. Witcherowi blizej do KOTORa niz NWN, jest to gra opowiadajaca pewna historie, a nie luzny zbior questow.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Wielkie BLA
Post: 06.06.2004 @ 17:53:22 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.07.2003 @ 21:25:45
Posty: 550
Felis pisze:
Wrzosio pisze:
adamus pisze:
Bla bla bla

Interesujące, a czy nie zechciałbyś rozwinać nieco tej myśli? :))))

Cóż, muszę przyznać, że mnie to zaintrygowało? Jak myślicie, co autor miał na myśli? Czy miało byc to wyrazem jego lekceważenia dla panujących w naszym społeczeństwie niesłusznych, jego zdaniem, norm? ;))))))))))))
Nie no, mega ROFTL!!!
Madda pisze:
Myślę, że w wyborze kierowali się raczej tym, że Wiedźmin, to naprawdę świetny materiał na grę.
Chyba na 10 cd ... ;)))))))
Co myslicie o muzyce w grze ? Pasuje wam podczas walki (nawet nie iwem co to dokładnie jest na trailerze) takie cuś ? Wiedźmin i elektryczne gitary ?? :))))) Na początku myslałem ze to dowcip :))


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06.06.2004 @ 22:14:16 
Offline
Król Dezmod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.02.2004 @ 21:51:06
Posty: 3244
Lokalizacja: London, UK
A co - wolałbyś część ścieżki dźwiekowej ze wspaniałego filmu "Wiedźmin" ? ;)))


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07.06.2004 @ 2:47:37 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
No co Ty? Pohukujące neandertale Ci się nie podobały? :))))))

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07.06.2004 @ 7:33:29 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.09.2002 @ 8:53:18
Posty: 578
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pohukujące neandertale nie były złe (choć lepiej brzmiał barbarian z rycerzem), ale bardziej pasowaly do "dystyngowanych" walk Żebrosia ;-) Elektryczne gitarki w trailerze brzmia dobrze. Nie podoba mi się za to pedalski bieg wiedźmina. No ale nie można mieć wszystkiego ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07.06.2004 @ 10:05:40 
Offline
Dijkstra
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.09.2002 @ 12:19:06
Posty: 8591
Lokalizacja: Ultima Thule
Powtórzę się: niech żyją, kurde, pohukujący Neandertalczycy! Precz z postindustrialnymi wrzaskami! ;-)))))))))))))

_________________
Święte Gramatyko i Ortografio, módlcie się za nami.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08.06.2004 @ 12:41:57 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2003 @ 16:25:54
Posty: 7116
Lokalizacja: Ankh-Morpork naszego świata/...
Akurat muzyka to był ten jeden element w filmiszczu, który IMHO prezentował jakiś poziom.

Co do edytora - ja tam nie wiem na pewno, ale przecież jedno ( opowiadanie historii ) nie przeszkadza drugiemu ( edytor ) . Znam kilka gier które dzięki możliwości modowania, dodawania questów i nawet przebudowuy całego świata gry naprawdę dużo zyskały, niezależnie od wysokiej jakości wyjściowej.

PS. Elementy muzyki jak w Thiefie by nie zaszkodziły. NIe żeby cała ścieżka miała tak wyglądać, ale w kilku momentach... to mogłoby się sprawdzić.

_________________
lɔlɔ̃... Mou lon, ogni agbe gne. Edji le djom!
Liga Niezwykłych Dżentelchamów + Brygada Malkawiańskich Cyklistów.

Gdy nastały jesienne dni
jeden drobny gest
zmienił widzenie świata


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08.06.2004 @ 14:26:58 
Offline
Wiedźmin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.07.2003 @ 21:25:45
Posty: 550
Hayabusa pisze:
Akurat muzyka to był ten jeden element w filmiszczu, który IMHO prezentował jakiś poziom.

I w tym jest rzeczy sedno(ze mi nie jest wszystko jedno :), kupiłem sobie (jedyna oryginalna płyte in my life!!! :) scieżke dźwiękową z wiedźmina, i imho jest ok. Jeśli zapomnieć ze istnieje coś takiego jak filmszcze czy szczerbial(w ktorym leci non stop ten sam kawałek :))) to muzyka jest (like for me) dobra+, oczywiście kilka scieżek, robi wyjątki, ale jeszcze nie znalazem takiej płytki, na ktorej wszystkie utwory by mi sie podobały. I nie wiem czy przy grze, nie bede słuchał muzyki Ciechowskiego... :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group