Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 27.04.2024 @ 19:35:37

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: 18.07.2007 @ 0:32:37 
artyku? znajduje sie pod adresem :
http://gry.interia.pl/wiadomosc-dnia/ne ... ona-na-26-
pazdziernika,945291,4045

Premiera Wied?mina ustalona na 26 pa?dziernika.

Wtorek, 17 lipca (11:29)

Firmy ATARI oraz CD Projekt RED poinformowa?y, ?e przesuni?ciu uleg?a data
premiery oczekiwanej gry RPG pt Wied?min . Ostateczna data ustalona zosta?a
na 26 pa?dziernika 2007.

Fakt przesuni?cia premiery skomentowa? Adam Kici?ski, szef studia CD Projekt
RED: Zdajemy sobie spraw?, ?e takie przesuni?cia s? zawsze bolesne dla
graczy oczekuj?cych premiery. Zdecydowali?my si? jednak przed?u?y? okres
pracy nad gr?, tak aby ostateczny produkt by? mo?liwie najbardziej
dopracowany. Chcieli?my równie? jak najszybciej uprzedzi? o tym graczy, aby
nie zaskakiwa? t? wiadomo?ci? w ostatniej chwili. Mam nadziej?, ?e
przesuni?cie premiery o 6 tygodni b?dzie akceptowalne dla fanów oczekuj?cych
gry i ?e nasza decyzja spotka si? ze zrozumieniem.

Przesuni?cie daty premiery skomentowa? równie? szef projektu, Jacek
Brzezi?ski: Uko?czyli?my w?a?nie kolejn? wersj? gry, oznaczon? jako beta
candidate nr 4 . Osi?gni?cie tego etapu prac pozwoli?o nam na nowo oszacowa?
czas potrzebny na testy i usuwanie niedoci?gni??. Musimy za?o?y? d?u?szy od
pierwotnie planowanego czas na finalne dopracowywanie gry. Jednak jest
równie? dobra strona tej wiadomo?ci. Otó? testy najnowszej wersji gry
pozwoli?y nam precyzyjnie okre?li? czas rozgrywki - jest on d?u?szy ni?
nasze wst?pne szacunki. Otó? przej?cie tylko g?ównej linii fabularnej
zajmuje 50 godzin! Za? normalne, pe?ne przej?cie gry z uko?czeniem znaczniej
cz??ci questów pobocznych zajmuje a? 90 godzin!


Suche liczby niewiele mówi?, ale dla unaocznienia jak wielkie zadanie nas
czeka w trakcie testowania gry dodam, ?e jednemu testerowi przej?cie 90
godzin gry zaj??oby 15 dni grania po 6 godzin non-stop dziennie, czyli
pomijaj?c weekendy, jest to de facto 3 tygodnie. Co prawda pracujemy w
troch? innym trybie i gramy wi?cej ni? 6 godzin dziennie, pracujemy te?
równie? cz??ciowo w weekendy, ale nie zmienia to faktu, ?e zadanie
dopracowywania i testowania gry jest ogromne. Z drugiej strony cieszymy si?,
?e uda?o nam si? stworzy? gr? z tak rozbudowan? i wci?gaj?c? na wiele godzin
fabu??. Tym bardziej, ?e ze wzgl?du na rozbudowan? nieliniowo?? gr? mo?na
przej?? wi?cej ni? jeden raz i pokierowa? rozwój fabu?y na zupe?nie inne
tory - doda? Jacek Brzezi?ski.

Odno?nie czasu rozgrywki wypowiedzia? si? równie? chief designer, Micha?
Madej: Zdajemy sobie spraw?, ?e obecnie najnowsze trendy mówi? raczej o
tworzeniu gier coraz krótszych. Jednak dla nas wa?niejsze by?o nawi?zanie do
dawnych, wielkich, epickich gier RPG, w których ?wiat mo?na s? by?o poznawa?
przez ca?e tygodnie. Najwa?niejszym elementem w grze Wied?min jest
opowiadana historia, wcielenie si? w rol? zabójcy potworów Geralta i
zag??bienie si? w wykreowanym ?wiecie. Uznali?my, ?e aby naprawd? poczu?
g??bi? wykreowanego ?wiata potrzebna jest równie? d?u?sza opowie??, w której
oprócz zwrotów akcji i niespodziewanych wydarze? mamy szans? pozna? wiele
drobniejszych niuansów zwi?zanych ze ?wiatem i postaciami go
zamieszkuj?cymi .


Donios?a
Lioness


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group