On Tue, 30 Oct 2007 05:07:48 +0100, Maciej <adres.macieja@wp.pl> wrote:
>> A u mnie SLI (fakt, ?e na jednej podwójnej karcie 7950GTX, ale nadal to >> SLI) dzia?a bez problemu i z 1280x1024 tak?e nie mam problemu. > > A wiesz co Vava, a pewny jestes ze gra faktycznie wykorzystuje SLi, czyli > obie karty?
Zarówno p?yt? jak i kart? mam ASUSa. ASUS dostarcza w?asne, lekko przerobione stery (dla overclockerów - mo?na o wiele wi?cej poustawia? ni? na sofcie nVidii) i w?asne narz?dzie monitoruj?ce (te? daje wi?cej informacji) i z tego wynika, ?e zarówno w wypadku GPU oba rdzenie sa równomiernie przez gr? wykorzystywane, jak i oba GPU równomiernie si? obci??aj?, acz wcale nie na maksa i tak si? nie grzej?, jak u Ciebie. Nie wiem, czy to efekt sterowników ASUSa, czy tego, ?e to SLI jest realizowane w obr?bie pojedy?czej karty (jeden slot PCI-E x16). A mo?e tego, ?e wchodz?ce w sk?ad mojej karty oba GPU s? mocniejsze od Twojej. Podobno w niektórych sytuacjach, gdy gra wykorzysatuj? grafik? na maksa, to jest problem z rozdzielaniem zada? pomi?dzy kartami. A mo?e to efekt, tego, ?e ASUS daje naprawd? dobre ch?odzenie, które ma sprosta? sporemu podkr?caniu (czego nie robi?em).
Wydaje mi si?, ?e przy nowych sterach, to nawet gry nie wspieraj?ce stricte SLI b?d? cz??ciowo roz?o?one pomi?dzy kartami. Oczywi?cie Pixel Shadery nie, ale ju? wyliczanie widocznych trójk?tów owszem.
A zreszt? wydaje mi si?, ?e Wied?min powienien. Engine - aurora - sama z siebie wspiera to w 100%, a nie s?dz?, by autorskie jej usprawnienia twórców gry akurat to psu?y...
Pozdrawiam -- Vava Wawrzyniec ?urowski Victoria vale, et ubique es, suaviter sternutas
|