Wieża Błaznów

Dyskusje na tematy związane z Andrzejem Sapkowskim (i wiele innych)
Dzisiaj jest 28.03.2024 @ 19:36:30

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wiedźmin RPG
Post: 30.09.2002 @ 18:25:41 
System ogolnie fajny. Autorzy postarali sie. Opisy swiata, ekwipunku, bestiariusz. Jest tylko jedna rzecz ktora spieprzyli maxymalnie...i to rzecz najwazniejsza. Mianiwicie ..........mechanika gry. Zasady walki, magii itd.
Na poczatku probowalismy grac wg. zasad, po pewnym czasie doszlismy do wniosku ze to mija sie z celem. Opracowalem wlasna mechanike (wlasciwie zerznalem ja po czesci z Warhammer'a a po czesci z D&D) i jakos to wyglada. Moze ktos ma jakies jeszcze pomysly to niech da mi znac. Najpierw na forum a pozniej juz jakos sie zgadamy.
Pozdrawiam.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 30.09.2002 @ 18:39:17 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 24.09.2002 @ 12:28:43
Posty: 18
Lokalizacja: Złotów
No co Ty? Mechanika jest bardzo prosta. Również moi gracze (a dwóch jest z 15-stoletnim stażem w RPG-ach) bardzo ją sobie chwalą.

Dla mnie na początku wydawała mi się skomplikowana niemożebnie, ale jak mawiają: nic nie jest proste, nim stanie się łatwe (czy jakoś tak ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01.10.2002 @ 15:02:07 
Nieprzecze ze nikomu nie podoba sie ta mechanika. Pewnie ze znakomita wierzosc ludzi gra wg. zasad opisanych w podreczniku. Ja wychowalem sie na Warhammerze, gram w tym systemie 10 lat i dla mnie jest najbardziej funkcjonalny. Co nie oznacza ze nie znam zasad wiedzmina. Druga kampania ktora prowadzi moj kumpel grana jest wlasnie na tych zasadach. Chodzi mi tylko oto ze mechanika WFRP daje wiekrze mozliwosci i lepszy obraz gry.
A tak przy okazji....mogliby wydac jakas pozadna i w miare dluga kampanie do Wiedzmina. Np. Wladca Zimy chlopakow z Portala jest swietny. Czyli stac Polakow na napisanie czegos fajnego.
Pozdrowienia.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 03.10.2002 @ 13:20:28 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.09.2002 @ 12:25:12
Posty: 16
Lokalizacja: Piła
oczywiscie mechanika wiedźmina jest fatalna gdy z grania w D&D i warhammera przeskoczylem na wiedźmina bylem zaszokowany beznadziejnoscia mechaniki. Zagrałem parę sesji i podręznik leży od paru miesięcy na półce


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03.10.2002 @ 19:46:51 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 24.09.2002 @ 12:28:43
Posty: 18
Lokalizacja: Złotów
Sephirot: jeśli chodzi o kampanię, to ja mogę opublikować takową. Z tym, że jeszcze nie wiem gdzie... Może tu, a może gdzie indziej... :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03.10.2002 @ 23:18:51 
Jesli bedziesz cos publikowal Wert to daj mi znac na forum. Chetnie zapoznam sie z tym co masz.
Pozdrowienia.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 12.10.2002 @ 22:33:29 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.09.2002 @ 12:25:12
Posty: 16
Lokalizacja: Piła
tak, jakbys publikowal kampanie to prosze wyslij mi informacje mailem (moze uda sie wykorzystac w innym systemie)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24.10.2002 @ 17:06:24 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 20.09.2002 @ 21:15:02
Posty: 32
Mechanika i jej fajnośc i nie fajnosc to rzecz gustu. Dla mne np. mechanika WFRP jest beznadziejna, a mechanika AD&D wkurza mnie za 'nie możesz używać'. Natomiast bardzo podoba mi sie mechanika W:gw i ED.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24.10.2002 @ 19:07:12 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem najlepsza jest mechanika Świata Mroku. Nie tylko przejżysta i elastyczna ale także bardzo realistyczna. Rpg "Wiedźmin" jest pójściem po najmniejszej linii oporu. Zebrane materiały z Zony, trochę cytatów plus ilustracje Musiała. Spodziewałem się dużo więcej.

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Potwierdzam
Post: 04.05.2003 @ 21:26:22 
Offline
Dziecko-niespodzianka

Rejestracja: 28.04.2003 @ 21:47:21
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
mechanika mi cos tez nie lezy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23.05.2003 @ 19:36:37 
Offline
Villentretenmerth
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2003 @ 16:25:54
Posty: 7116
Lokalizacja: Ankh-Morpork naszego świata/...
IMO - ale lojalnei zaznaczam że moje doświadczenie w tej materii jest prawdziwie MIZERNE - do najlepszych zalicza się mechanika AD&D, cho.ć trzecia edycja może niekoniecznie... ale druga i owszem, zresztą mam do neij wielki sensyment, pierwsze starcia i questy, gdzieś w okolicach połowy lat 90tych, nawet wcześniej jakieś przebłyski,k gdzie pojawiała się mantra AD&D... to były czasy.

_________________
lɔlɔ̃... Mou lon, ogni agbe gne. Edji le djom!
Liga Niezwykłych Dżentelchamów + Brygada Malkawiańskich Cyklistów.

Gdy nastały jesienne dni
jeden drobny gest
zmienił widzenie świata


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17.06.2003 @ 9:55:42 
Offline
Dziecko-niespodzianka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2003 @ 9:23:47
Posty: 17
Lokalizacja: Narilvatar
Zgodze się z Coenem że mechanika Warhammera jest dla mnie o wiele gorsza niz wiedzmina. Mechanika WFRP jak dla mnie jest dziecinna i jest bardzo mała realna. Co do zasad W:gw to też nie są takie świetne i można było by wziąść przykład z Legendy 5 Kręgów , gdzie zasady są bardzo przejrzyste i naprawde dobre ...

_________________
wejdz we wrot prowadzących do nieznanych krain
========> WROTA <========


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19.06.2003 @ 19:56:25 
Offline
Murderator

Rejestracja: 23.09.2002 @ 9:18:29
Posty: 10121
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli jakaś mechanika ma być najlepsza to ta ze Świata Mroku. Mechanika Warhammera w założeniu miała być prosta. Też macie problemy, mechanikę można zawsze zmienić albo prowadzić narracyjnie co jest w sumie najlepsze.

_________________
Paryż ma Wieżę, Londyn ma Tamizę. A my Polacy stoimy pod krzyżem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20.06.2003 @ 0:15:59 
Offline
The One and Only
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.09.2002 @ 0:30:50
Posty: 5820
Lokalizacja: National Nitpicking Center
Otóż to. Ja wprawdzie już od paru lat nie gram, ale za dawnych czasów przerobiłem całkiem sporo systemów (od AD&D i Kryształów czasu aż po Toona). Wrzosio ma rację:
1) systemy narracyjne są najlepsze,
2) mechanika im prostsza, tym lepsza, a jak nie pasuje, to się ją zmienia i już.

_________________
I'm not dead yet.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01.07.2003 @ 9:44:10 
Offline
Zmiany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.03.2003 @ 15:36:51
Posty: 138
Lokalizacja: bolan
http://www.sapkowski.pl/article.php?sid=714
a tutaj ciąg wiadomości dalszy:
Na Dracool'u odbyła się prelekcja na temat II edycji Wiedźmin RPG: Gra Wyobraźni. Zapowiadają zmiany, np. ujednolicenie całej gry, zmiana (całkowita) mechaniki. Mechanika zapowiada się naprawdę ciekawie, co potwierdzili gracze-testerzy biorący udział w pokazowej sesji (btw. podkład muzyczny: Clannad). Poza tym, z tego co wiem, został ogłoszony konkurs nie tylko na okładkę, ale również i na ilustracje do nowego wydania gry.

_________________
Kontinuum nieskończoności to jedynie pojęcie, którego nikt nie rozumie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group